بهره گيري از بازي هاي رايانه اي پليسي براي انتقال پيام هاي هشداري به جامعه

مديرعامل بازي هاي رايانه اي کشور با اشاره به حمايت ناجا از سه بازي رايانه اي پليسي، گفت: بسياري از پيام هاي هشداري و آموزشي که ناجا به دنبال انتقال آن به مردم است از طريق اين بازي ها منتقل مي کند.
به گزارش ساددس به نقل از پايگاه خبري پليس، دکتر “بهروز مينايي” مديرعامل بازي هاي رايانه اي کشور در مراسم رونمايي از اولين بازي پليسي در ايران از رسانه گيم به عنوان يک معجون چندوجهي نام برد و اظهارداشت: اين رسانه علاوه بر جنبه تفريح و سرگرمي، داراي قابليت آموزشي نيز است به گونه اي که در تمام گيم ها، يک آموزش پنهاني وجود دارد.

و به بعد هنري، “گيم” اشاره کرد و گفت: گيم، هنر هشتم و در مقابل سينما، انيميشن، فيلم است و از سوي ديگر ضريب نفوذ آن از کتاب و ديگر رسانه هاي هنري آن بسيار زياد بوده و ضريب اعتيادش نيز از ساير رسانه ها بيشتر است.

مديرعامل بازي هاي رايانه اي کشور، پيام رساني ، اشتغالزايي و صنعت کارآفريني را از ابعاد ديگر “گيم” عنوان کرد و افزود: کشور فنلاند با بهره گيري از “کلاش افکلنز و انگي بيز” توانسته درآمد بسيار خوبي داشته باشد.

مينايي ادامه داد: خوشبختانه نيروي انتظامي نخستين سازمان از سازمان هاي بزرگ کشور است که از اين رسانه براي انتقال پيام هاي خود بهره مي گيرد به گونه اي که در اين زمينه حضور فعال داشت.

مديرعامل بازي هاي رايانه اي کشور خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي  تا کنون سه بازي رايانه اي پليسي را مورد حمايت خود قرار داده که اولين آن گيم گشت پليس است؛ بسياري از پيام هايي که ناجا به دنبال انتقال آن به مردم است از طريق اين بازي منتقل مي شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *