تقویت «روحیه انقلابی» شرط اصلی استقلال و عزت مندی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا تقویت “روحیه انقلابی” را شرط اصلی حفظ استقلال و عزت مندی کشور دانست.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار ” قاسم رضایی” در جمع فراگیران مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اردبیل ، خدمت و زندگی در نظام اسلامی را توفیقی بزرگ برای سربازان برشمرد و گفت : شما نسلی هستید که در فضای اسلامی و برای نظامی خدمت می کنید که فرمانده و سکاندار آن یک ولی فقیه عادل و مجتهد است.

وی با  اشاره به دوران طاغوت، بیان کرد: در آن زمان مستشاران نظامی به آموزش نیروهای ما می پرداختند و فضای طاغوتی در پادگان های ما حکمفرما بود اما امروز به واسطه انقلاب اسلامی، ملت ما عزت یافته است .

فرمانده مرزبانی ناجا بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی دارای اجر عظیمی است، اضافه کرد:  باید در مسیر اعتلای ارزش های اسلامی و اخلاقی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

سردار رضایی بیان کرد : مرزبانان ما باید “روحیه انقلابی “خود را تقویت کرده و باقدرت در راه آرمان های انقلاب اسلامی و حراست از مرزها گام بردارند و در کارزارها با بصیرت و به موقع عمل کنند.

وی عنوان کرد : معمار بزرگ انقلاب اسلامی با بصیرت این انقلاب را پایه ریزی کردند و تا زمانی که در مسیر توصیه شده ایشان حرکت کنیم عزت خواهیم داشت.

این مقام عالی انتظامی، مرزها را امانت شهدا در دست مرزبانان عنوان و تصریح کرد : شما سربازان مرزبانی باید با فراگیری آموزش های نظامی ، عقیدتی و سیاسی خود را برای امانت داری با بصیرت از این میراث ارزشمند، آماده کنید.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان به قدرت ایمان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای مسلحی مومن ، انقلابی و دلیر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *