تقويت «روحيه انقلابي» شرط اصلي استقلال و عزت مندي کشور

فرمانده مرزباني ناجا تقويت “روحيه انقلابي” را شرط اصلي حفظ استقلال و عزت مندي کشور دانست.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار ” قاسم رضايي” در جمع فراگيران مرکز آموزش مرزباني شهيد مدني اردبيل ، خدمت و زندگي در نظام اسلامي را توفيقي بزرگ براي سربازان برشمرد و گفت : شما نسلي هستيد که در فضاي اسلامي و براي نظامي خدمت مي کنيد که فرمانده و سکاندار آن يک ولي فقيه عادل و مجتهد است.

وي با  اشاره به دوران طاغوت، بيان کرد: در آن زمان مستشاران نظامي به آموزش نيروهاي ما مي پرداختند و فضاي طاغوتي در پادگان هاي ما حکمفرما بود اما امروز به واسطه انقلاب اسلامي، ملت ما عزت يافته است .

فرمانده مرزباني ناجا بيان اينکه خدمت در نظام اسلامي داراي اجر عظيمي است، اضافه کرد:  بايد در مسير اعتلاي ارزش هاي اسلامي و اخلاقي از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

سردار رضايي بيان کرد : مرزبانان ما بايد “روحيه انقلابي “خود را تقويت کرده و باقدرت در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي و حراست از مرزها گام بردارند و در کارزارها با بصيرت و به موقع عمل کنند.

وي عنوان کرد : معمار بزرگ انقلاب اسلامي با بصيرت اين انقلاب را پايه ريزي کردند و تا زماني که در مسير توصيه شده ايشان حرکت کنيم عزت خواهيم داشت.

اين مقام عالي انتظامي، مرزها را امانت شهدا در دست مرزبانان عنوان و تصريح کرد : شما سربازان مرزباني بايد با فراگيري آموزش هاي نظامي ، عقيدتي و سياسي خود را براي امانت داري با بصيرت از اين ميراث ارزشمند، آماده کنيد.

فرمانده مرزباني کشور در پايان به قدرت ايمان در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : جمهوري اسلامي ايران داراي نيروهاي مسلحي مومن ، انقلابي و دلير است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *