جذابیت هنر هشتم و حضور فعال نوجوانان و جوانان در این عرصه/ اساسا به بازی در فضای مجازی معتقد نیستم

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به جذابیت هنر هشتم و حضور فعال نوجوانان و جوانان در این عرصه، گفت: اساسا به بازی در فضای مجازی معتقد نیستم و تلاش می کنم در این فضا کمتر ورود پیدا کنم.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دکتر “سعید منتظرالمهدی” در حاشیه رونمایی از اولین بازی پلیسی در ایران (گشت پلیسی) در جمع خبرنگاران، به جذابیت هنر هشتم و نیز حضور فعال خردسالان و نوجوانان در این عرصه اشاره کرد و گفت: حضور پلیس در عرصه بازی های کامپیوتری و موبایلی لازم است زیرا با بهره مندی از این بازیها درصدد ارتقاء سواد و دانش انتظامی کاربران این حوزه هستیم تا بتوانیم به اهداف خود در پیشگیری از بسیاری از بزه های اجتماعی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آموزش مبتنی بر درمان، یکی دیگر از اهداف این حوزه است که در دستور کار ناجا می باشد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: ساخت این بازی، شروع خوبی است که هیچ هزینه مادی برای نیروی انتظامی نداشته و عوامل تولید این بازی موبایلی، سرمایه لازم را در قالب وام از این نیرو دریافت کرده اند.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: اساسا به بازی در فضای مجازی معتقد نیستم و باید تلاش کرد جوانان بیشتر در فضای حقیقی و رئال هیجانات خود را مدیریت و تخلیه کنند لیکن از آنجایی که شماری از جوانان وقت خود را در این حوزه ها می گذرانند بنابراین با یک مدیریت مناسب و نیز آموزش های لازم بایستی آنان را آرام آرام از این فضا خارج کنیم.

وی افزود: سه بازی از سوی ناجا در دست تهیه است که بازی “گشت پلیس” اولین بازی پلیس در ایران است؛ این بازی شاید اشکالاتی داشته باشد که به دوستان اعلام کردیم که در نسخه های بعدی، آن را مرتفع می کنند چه اینکه این نسخه”بتا” و در واقع آزمایشی است، نسخه نهایی بعد از اصلاحات ارائه می شود.

سردار منتظر المهدی گفت: مطمئنا جوانان ما روز به روز هوشیارتر و هوشمندتر می شوند و خانواده ها نیز با هوشیاریشان در جهت آگاه سازی فرزندان قدم برخواهند داشت .

سخنگوی ناجا درباره فعالیت های استودیوهای دوبله و موسیقی زیرزمینی، گفت: در صورت ارائه گزارش از فعالیت این استودیوها و نیز دریافت شکایت از صنف مربوطه، قطعاً پلیس با هماهنگی دستگاه‌قضائی، به شکایت‌های ارسالی در این بخش پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *