جذابيت هنر هشتم و حضور فعال نوجوانان و جوانان در اين عرصه/ اساسا به بازي در فضاي مجازي معتقد نيستم

سخنگوي نيروي انتظامي با اشاره به جذابيت هنر هشتم و حضور فعال نوجوانان و جوانان در اين عرصه، گفت: اساسا به بازي در فضاي مجازي معتقد نيستم و تلاش مي کنم در اين فضا کمتر ورود پيدا کنم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار دکتر “سعيد منتظرالمهدي” در حاشيه رونمايي از اولين بازي پليسي در ايران (گشت پليسي) در جمع خبرنگاران، به جذابيت هنر هشتم و نيز حضور فعال خردسالان و نوجوانان در اين عرصه اشاره کرد و گفت: حضور پليس در عرصه بازي هاي کامپيوتري و موبايلي لازم است زيرا با بهره مندي از اين بازيها درصدد ارتقاء سواد و دانش انتظامي کاربران اين حوزه هستيم تا بتوانيم به اهداف خود در پيشگيري از بسياري از بزه هاي اجتماعي دست پيدا کنيم.

وي ادامه داد: آموزش مبتني بر درمان، يکي ديگر از اهداف اين حوزه است که در دستور کار ناجا مي باشد.

سخنگوي ناجا ادامه داد: ساخت اين بازي، شروع خوبي است که هيچ هزينه مادي براي نيروي انتظامي نداشته و عوامل توليد اين بازي موبايلي، سرمايه لازم را در قالب وام از اين نيرو دريافت کرده اند.

سردار منتظرالمهدي ادامه داد: اساسا به بازي در فضاي مجازي معتقد نيستم و بايد تلاش کرد جوانان بيشتر در فضاي حقيقي و رئال هيجانات خود را مديريت و تخليه کنند ليکن از آنجايي که شماري از جوانان وقت خود را در اين حوزه ها مي گذرانند بنابراين با يک مديريت مناسب و نيز آموزش هاي لازم بايستي آنان را آرام آرام از اين فضا خارج کنيم.

وي افزود: سه بازي از سوي ناجا در دست تهيه است که بازي “گشت پليس” اولين بازي پليس در ايران است؛ اين بازي شايد اشکالاتي داشته باشد که به دوستان اعلام کرديم که در نسخه هاي بعدي، آن را مرتفع مي کنند چه اينکه اين نسخه”بتا” و در واقع آزمايشي است، نسخه نهايي بعد از اصلاحات ارائه مي شود.

سردار منتظر المهدي گفت: مطمئنا جوانان ما روز به روز هوشيارتر و هوشمندتر مي شوند و خانواده ها نيز با هوشياريشان در جهت آگاه سازي فرزندان قدم برخواهند داشت .

سخنگوي ناجا درباره فعاليت هاي استوديوهاي دوبله و موسيقي زيرزميني، گفت: در صورت ارائه گزارش از فعاليت اين استوديوها و نيز دريافت شکايت از صنف مربوطه، قطعاً پليس با هماهنگي دستگاه‌قضائي، به شکايت‌هاي ارسالي در اين بخش پيگيري‌هاي لازم را انجام خواهد داد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *