کشف ۲۷۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه ریزی منظم و اجرای عملیات های گسترده و مستمر با هدف اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی از کشف ۲۷۷ میلیاردی انواع کالای قاچاق طی پنج ماه گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش سادس ب نقل از پایگاه حبری پلبس سردار”حسین رحیمی”در تشریح این خبر گفت: قاچاق کالا و ارز تأثیرات منفی بر پیکره اقتصاد کشور می گذارد و ضمن ایجاد رکود و شکل دهی مشاغل کاذب، از رونق اقتصادی جلوگیری می کند لذا مبارزه با آن از اولویت های مهم پلیس در استان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس استان در پنج ماهه ابتدای سال جاری سه هزار و ۴۷۴ پرونده در حوزه کالای قاچاق تشکیل داده که رشد ۱۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف سه هزار و ۲۲۳ دستگاه خودرو در زمینه قاچاق کالا گفت: در پنج ماهه اول سال جاری با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس در سطح استان دستگیری قاچاقچیان کالا نیز ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی اقلام ۲۷۷ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال برآورد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ارزش ریالی اقلام نیز ۱۳۸ درصد افزایش پیدا کرده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *