اطلاعیه روابط عمومی بانک قوامین در خصوص آتش سوزی شعبه فریدون کنار

روابط عمومی بانک قوامین در اطلاعیه یی در خصوص آتش سوزی شعبه فریدون کنار این بانک توضیحاتی را ارائه نمود.
به گزارش  سادس به نقل از رویکرد براساس این اطلاعیه آتش سوزی در ساعت ۱۹/۰۹ روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ به وقوع پیوست که علت آن اتصال در سیستم برق مربوط به باجه سیستم نوبت دهی شعبه و نقص یکی از باجه های تحویلداری بوده که با حضور به موقع آتش نشانان در کوتاه ترین زمان حریق ، کنترل و خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به سایر باجه های تحویلداری ، صندوق، اسناد و مدارک در شعبه وارد نشده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است که خسارت وارده به شعبه ناچیز بوده و بانک قوامین هیچ محدودیتی در جبران خسارت و تهیه مکانی مناسب و امن جهت سرویس دهی به مشتریان گرانقدر بانک نداشته و ندارد. ضمن اینکه در اثر حریق هیچ گونه خسارتی به فضاهای اطراف وارد نشده است .
روابط عمومی بانک قوامین در این اطلاعیه تصریح کرد: پس از انجام مراحل قانونی در خصوص تعیین میزان خسارت وارده از طریق بیمه ، کار شعبه از ساعاتی دیگر طبق روال عادی انجام خواهد شد. ضمن این که در حال حاضر شعبه مذکور پاسخگوی مشتریان گرانقدر می باشد.
روابط عمومی بانک قوامین در پایان از تلاشهای ماموران زحمتکش آتش نشانی وکارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان فریدون کنار تقدیر و قدردانی به عمل آورده است.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *