بانك صادرات ايران از نخستين بانوي مدال آور المپيكي تقدير كرد

بانك صادرات ايران در راستاي تحقق رسالت هاي اجتماعي و فرهنگي از خانم کیمیا علیزاده نخستين و تنها بانوي ايراني كه موفق به كسب مدال المپيك شده، تقدير به عمل آورد.
به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، در آييني كه به مناسبت شصت و چهارمين سالروز تاسيس بانك صادرات ايران در مديريت شعب اين بانك در استان البرز و با حضور جام‌خانه مشاور مديرعامل و مديرامور ارتباطات و خدمات مديريتي، مرتضوي اسكويي مدير امور شعب منطقه شش، جهاني رئيس اداره كل روابط‌ عمومي و جمعي از مديران و كاركنان شاغل و بازنشسته مديريت شعب آن استان برگزار شد، از خانم كيميا عليزاده نخستين و تنها بانوي افتخارآفرين و مدال آور ايراني كه در تاريخ ايران در بازي هاي المپيك تجليل به عمل آورد.
بر اساس اين گزارش عليزاده توانست با ١٨ سال سن به عنوان جوان ترين مدال آور تاريخ كشور در ادوار المپيك، مدال برنز مسابقات تكواندوي المپيك٢٠١٦ريوي برزيل را با شايستگي كسب كند. همچنين بانك صادرات ايران به رسم قدرشناسي و به پاس زحمات و تلاش هاي خانم مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ايران، اين بانوي افتخارآفرين را نيز مورد تقدير قرار داد.
شايان توجه است: بانك صادرات ايران در كنار انجام فعاليت هاي كلان اقتصادي و توجه به توسعه زير ساخت و بسترهاي اقتصادي كشور، انجام فعاليت هاي اجتماعي، توجه و اهتمام به پرورش نسل هاي آتي و آينده سازان كشور را نيز در دستور كار قرار داده و در اين رابطه نسبت به ساخت ١٥ مدرسه و كتابخانه در اقصي نقاط كشور اقدام كرده است.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *