با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون ساختمان مرکزی اداره شعب زنجان افتتاح شد

حجت اله مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: ساختمان‌های ستادی بانک توسعه تعاون در استان‌های مختلف نماد اعتبار این بانک در شبکه بانکی است.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد سرپرست بانک توسعه تعاون در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان مرکزی اداره شعب زنجان خاطرنشان کرد: افتتاح این‌گونه ساختمان‌ها سبب تشویق و ترغیب مشتریان و تعاون گران به استفاده از خدمات بانک خواهد بود.

مهدیان استفاده بهینه از منابع را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی موثرخواند و در این رابطه افزود: یکی از روش‌های مدیریت صحیح منابع، عرضه خدمات تخصصی قابل‌ارائه به تعاون گران از طریق شعب و ساختمان‌هایی است که متناسب با شأن و جایگاه رفیع آن‌ها در اقتصاد تعاون طراحی و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه گفت: تمرکز اصلی بانک توسعه تعاون بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط قرارگرفته است که تعاونی‌ها نیز به‌عنوان بنگاه‌های کوچک و متوسط همواره از خدمات بانک توسعه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی استفاده کرده‌اند.

سرپرست بانک توسعه تعاون میزان تسهیلات اعطایی بانک در سال گذشته را بالغ‌بر ۲۷۰۰۰ میلیارد در سال اعلام کرد و افزود: ۷۰ درصد از این مقدار تسهیلات سهم بخش تعاون و ۳۰ درصد آن نیز سهم فعالین غیرتعاونی بوده است.

مهدیان همچنین اظهار امیدواری کرد که سقف تسهیلات اعطایی بانک تا پایان سال جاری افزایش‌یافته و به رقم ۴۰ هزار میلیارد ریال برسد.

گفتنی است سرپرست بانک توسعه تعاون و هیئت همراه از شعب سعدی و باجه اشراق اداره شعب زنجان بازدید کردند و علاوه به راین مهدیان طی نشست مشترک با روسای شعب تابعه اداره شعب زنجان به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

شایان‌ذکر است در این سفر هادی کمرئی مدیر امور شعب، حسن تاجیک مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، کریم میرزاخانی مدیر امور مهندسی و پشتیبانی، داوود طالبی رئیس اداره روابط عمومی و سایر مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

ضمن آنکه مهمانان ویژه این مراسم نیز رستمی عضو شورای شهر زنجان، دکتر غریوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و وفایی مدیر صندوق دفتر کارآفرینی نیز حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *