باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم

اولین همایش هم اندیشی «فرصت ها و تهدیدها» با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ، اعضای هیأت مدیره ، مدیران امور ، رؤسای ادارات امور شعب تهران، شعب مستقل و رؤسای حوزه های استان تهران در اداره امور شعب غرب تهران برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد مدیرعامل بانک طی سخنانی که در ساعات آغازین این همایش ایراد کرد ، فرصت ها و تهدیدهای بانک ملی ایران را به دو دسته بیرونی و درونی تقسیم کرده و به بررسی اهم این تهدیدات و فرصت ها پرداخت و تأکید کرد. وظیفه ماست که شرایط را به دقت بررسی کنیم و با تلاش و مدیریت بهینه ، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و بهترین بهره برداری را از فرصت های موجود برای ارتقاء جایگاه و افزایش سودآوری بانک بعمل آوریم.
رئیس هیأت مدیره بانک در ادامه سخنان خود ، تحریم را یکی از شدیدترین تهدیدات بانک در گذشته ذکر کرد و گفت: رقبا با استفاده از تحریم برخی از منابع و مشتریان بانک را به سوی خویش جلب کرده اند اما اکنون با تلاش های صورت گرفته تهدید تحریم از بین رفته و به یک فرصت خوب برای بانک ملی ایران تبدیل شده است باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با برقراری ارتباط سازنده با مشتریان عملکرد بهتری را در کارنامه خود ثبت کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران ، بازوی دولت است و خود را موظف می داند به مردم عزیز در سراسر کشور خدمات بانکی ارائه نماید. لذا باید از حاشیه ها دور باشیم و در آرامش و امنیت کامل به کار بانکی خود به صورت حرفه ای و تخصصی بپردازیم. لذا از همکاران می خواهم که به شایعات و حاشیه سازی ها توجهی نکرده و با صداقت و سلامت به انجام وظایف خویش بپردازند.
حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود ، افزایش سرانه مطالعه در بین همکاران را مهم دانسته و از همکاران خواست تا با آموزش و افزایش اطلاعات خود ، همیشه به روز باشند. وی همچنین به تلاش های صورت گرفته برای ساماندهی و بهینه سازی ارتباط مدیریت بانک با همکاران اشاره کرده و افزود : با همکاری نزدیک دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ، به دنبال افزایش رضایت شغلی همکاران هستیم .
مدیرعامل با تأکید بر اینکه نیروی انسانی متعصّب و علاقمند از مهم ترین فرصت های بانک ملی ایران است ابراز داشت: همکاران می توانند با کلام خوب و با خوشرویی ، بهترین مزیت ها را برای بانک ملی ایران ایجاد نمایند. اولین همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) همچنان در اداره امور شعب غرب تهران در حال برگزاری است .
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *