مجبوریم استخوان‌های دشمنان را بشکنیم/ امروز تمرکز توانایی دشمن بر هم ریخته است

مجبوریم استخوان‌های دشمنان را بشکنیم/ امروز تمرکز توانایی دشمن بر هم ریخته است .

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان به دنبال تغییر روحیه جهادی، اسلامی و انقلابی ما هستند و مجبوریم استخوان‌های دشمنان را بشکنیم.

به گزارش سادس به نقل ازتسنیم سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بیست و دومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه از شهدا به‌عنوان حجت‌های مجسم خدا و چراغ راه انسان‌های آزاده یاد کرد و گفت: شهدا مظاهر زیبای فضایل اسلامی و الهی در وجود انسان بوده و کرامت و اقتدار ما دستاورد و فداکاری‌های آن است.

وی فلسفه تشکیل مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه را پرداختن به موضوع جهاد کبیر و تبیین مفهوم آن دانست و اظهار کرد: امروز گردهم آمده‌ایم تا به بازخوانی انقلاب پرداخته و وضعیت و موقعیت انقلاب شکوهمند اسلامی را بازشناسی کنیم.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام ما در موقعیتی سرنوشت‌ساز و فرازی عظیم قرار گرفته است، گفت: امروز نیازمند حرکتهای جدی‌تر، سخت‌تر با اراده مصمم‌تر، با طراوت و شوری متفاوت از گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه هندسه قدرت در جهان دستخوش تغییر شده و اسلام امروز ضلع مهمی از دین هندسه است، گفت: امروز منطق استکبار بر اراده جهان با شکست مواجه شده و اسلام با پیام‌های حیات بخش عدالت و آزادی در صدد بیداری انسان‌هاست که انقلاب اسلامی ایران پرچمدار این حرکت متعالی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال ترسیم آینده جهان براساس کرامت انسانی و مفاهیم توحیدی است، اظهار کرد: امروز تمرکز توانایی دشمن بر ما به هم ریخته و انقلاب اسلامی به واقعیتی جهانی مبدل شده و استکبارجهانی دریافته که پیامهای آسمانی انقلاب جغرافیایی محدود نداشته و مرزها را در نوردیده است.

وی با تأکید بر اینکه استکبار آرزوهای خویش را برباد رفته می‌بیند، گفت: نظام سلطه و استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تقابلی وسیع با مقیاس جهانی را با تمام توان بر علیه ما شکل داده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: در مسیر جهاد خداوند متعال راه‌های غلبه بر دشمن را بر ما آموخته و در این تقابل و جنگ همه‌جانبه تاکنون استکبار ناکام بوده و انقلاب اسلامی به پیروزی‌های بزرگ و دستاوردها و تجربیات ارزشمندی دست یافته است.

وی افزود: دشمن در صدد تجزیه جهان اسلام با تفرقه‌های خونین است تا به نوسازی مجدد سیاسی بپردازد و همچنان با برنامه و استراتژی این هدف را دنبال می‌کند که دامنه‌های تاثیر این نبرد را می‌توان در سراسر میادین نفوذ انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل آغاز شده و دشمن امروز از سطوح راهبردی به سطوح عملیاتی وارد شده و در صدد مهار نفوذ انقلاب اسلامی است تا مرزهای مواجهه را با مرزهای جغرافیایی ما منطبق کند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه دشمنان ما راهبرد نفوذ را در درون کشور دنبال می‌کنند، گفت: تغییر دستگاه محاسباتی و میدان عقلانیت ـ از عقلانیت معنوی و انقلابی به عقلانیت محاسباتی و مادی ـ استراتژی اصلی دشمن از نفوذ در داخل کشور است.

وی افزود: در بعد فرهنگی دشمن درصدد محو هویت اسلام در جایگزین کردن هویت جهانی شدن است و به دنبال ایجاد میدانی برای تغییر ارزش‌های جامعه از ارزشهای اسلامی و ضد ارزشها و هویت منحط غربی است و نقشه جامعی برای تغییر فضای فرهنگی جامعه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان “دشمن درصدد ایجاد تغییر در سبک زندگی ماست”، اظهار کرد: در هر عرصه‌ای با مدل تفکر انقلابی و جهادی و روحیه مقاومت وارد عرصه  شده‌ایم به پیشرفت و دستاوردهای گران سنگی دست یافته‌ایم اما هر کجا مطابق با هنجارهای رایج دنیا عمل کردیم توفیقی نداشته‌ایم.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ایفای نقش در عرصه جهاد کبیر نیازمند برخورداری از ظرفیت‌های متناسب با ابعاد آن است، گفت: ما مجبور به غلبه بر دشمن هستیم و باید با مدل جهاد کبیر در تقابل با جبهه کفر عمل کرده و با این مدل نجات بخش نقشه راه مسلمانان را ترسیم کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی، تغییر روحیه جهادی اسلامی و انقلابی ما هستند و این رویکرد ما را مجبور به پیروزی می‌کند و ما مجبوریم که استخوان‌های دشمنان را بشکنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *