عملکرد زیرمجموعه های بانک سرمایه جلو تر از پیش بینی ها

شرکت تجارت الکترونیک بانک سرمایه در صورتهای مالی شش ماهه خود اعلام کرده است که بیش از ۴۱۵ ریال سود ساخته و نسبت به دوره مشابه در سال قبل که سود سود ۴۰۶ ریالی ساخته بود حدود ۲درصد رشد داشت.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد شرکت تجارت الکترونیک سرمایه که مالکیت آن در اختیار بانک سرمایه است با ۱۳میلیارد ریال سرمایه توانست سود ۱۴.۱۹۷ میلیون ریالی را در شش ماهه محقق کند که نسبت به دوه مشابه در سال قبل حدود ۳۰درصد رشد داشته است .

بانک سرمایه برای سال ۹۵ حدود ۱۱۳ ریال سود شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ندیک به ۳۰ درصد رشد داشته است و سود خالص این بانک نیز با رشد ۳۹ درصدی از رقم ۴۰۷.۲۳۶ میلیون ریالی به رقم ۵۶۵.۹۱۰ میلیون ریالی رسید که در بین دیگر بانکهای کشور از رشد قابلق توجهی برخوردار شده است .

از سوی دیگر مجموع درامدهای بانک سرمایه در سال ۹۵ بیش از ۱۸ درصد رشد خواهد داشت و پیش بینی شده است که در اسفند ۹۵ حدود ۲.۱۷۴.۷۴۵ میلیون ریال درآمد عاید بانک سرمایه خواهد شد.

این در حالی است که مجموع درامد های شرکت تجارت الکترونیک بانک سرمایه بیش از ۲۰ درصد تنها در بخش عملیاتی سود ساخته است و از رقم ۳۸.۵۸۸ میلیون ریال به رقم ۴۶.۴۶۴ میلیون ریال رسیده است .

بنابراین اگر چنانچه درآمد زیرمجموعه های بانک سرمایه با رشد قابل توجهی روبرو شوند قطعا اوضاع بانک سرمایه در پایان سال ۹۵ بهتر از پیش بینی های بانک هواهد بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *