چالش خاصي در حوزه امنيتي نداريم / آسيب هاي اجتماعي مهمترين دغدغه پليس

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه چالش خاصي در حوزه امنيت كشور وجود ندارد، گفت: آسيب هاي اجتماعي مهمترين دغدغه پليس است و مردم بايد هوشياري خود را در برابر اين گونه آسيب ها حفظ كنند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در حاشيه هشتمين مراسم نكوداشت اسوه هاي ايثار نيروي انتظامي در گفتگو با خبرنگار صدا و سيما ،گفت: يكي از برنامه هاي ناجا زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و تجليل و تكريم خانواده هاي آنهاست كه در همين زمينه به همت معاونت نيروي انساني و مركز امور ايثارگران ناجا مراسم نكوداشت اسوه هاي ايثار و شهادت ناجا در استان هاي مختلف كشور برگزار شده است.

وي افزود: اين هشتمين مراسم نكوداشت اسوه هاي ايثار و شهادت ناجا است كه به حمد الله در شهر شهيد پرور اصفهان با حضور خانواده هاي معظم شهداي نيروي انتظامي خراسان رضوي و خانواده هاي شهداي پليس اصفهان برگزار و ياد اين شهيدان و ايثارگران زنده نگه داشته شد.

اين مقام ارشد نيروي انتظامي كشور در خصوص آثار برگزاري اين گونه همايش ها گفت: زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهيدان در فضاي اين نيرو باعث مي شود كه روحيه جهادي و ايثارگري در نيروي انتظامي ارتقاء يافته و نيروهاي جوان پليس، آمادگي بيشتري براي انجام ماموريت هاي خود پيدا كنند و از طرفي هم خانواده هاي آنان مورد تكريم قرار گيرند و احساس نكنند كه فراموش شده اند.

سردار اشتري در خصوص تعداد شهدا و جانبازان ناجا گفت: نيروي انتظامي بيش از 13 هزار شهيد و بيش از 20 هزار جانباز دارد كه بيش از 50 درصد آنها مربوط به دوران دفاع مقدس هستند و ما بقي آنها نيز طي انجام ماموريت هاي خود براي برقراري نظم و آرامش كشور به شهادت رسيدند.

فرمانده ناجا در خصوص وضعيت امنيتي كشور گفت: بحمد الله با هماهنگي و همكاري خوبي كه بين نيروي انتظامي، سپاه پاسداران، بسيج و دستگاه قضائي و امنيتي وجود دارد وضعيت امنيتي كشور چه در نقاط مرزي و چه در روستاها و شهرها و به طور كلي در تمام نقاط كشور مطلوب و خوب بوده و اميدواريم ان شاء الله روز به روز اين روند ارتقاء پيدا كند.

سردار اشتري با بيان اينكه چالش خاصي در حوزه امنيتي نداريم گفت: تنها دغدغه پليس ،در حوزه آسيب هاي اجتماعي است كه به مردم و خانواده ها توصيه مي كنيم  هوشياري خود را حفظ كرده و در صورتي كه به موارد مشكوكي برخورد كردند حتماً از طريق شماره تلفن هاي 110 و 197 پليس را در جريان بگذارند تا ما بتوانيم به موقع حضور يافته و قبل از بروز هرگونه اتفاقي آن را خنثي كنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *