شهدا بيشترين نقش را در امنيت كشور دارند / ناجا با تمام توان در خدمت خانواده هاي شهداست /خنثي شدن نفوذ دشمن در شمال غرب كشور توسط مرزبانان ناجا

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به امنيت و ثبات ايران در بين كشورهاي همسايه گفت: شهدا بيشترين نقش را در امنيت كشور دارند.

به گزارش سادس سردار “حسين اشتري” در هشتمين مراسم نكوداشت اسوه هاي ايثارناجا كه با حضور خانواده هاي شهداي پليس استان هاي خراسان رضوي و اصفهان به ميزباني فرماندهي انتظامي استان اصفهان برگزار شد ،گفت: امروز به لطف خدا، به بركت خون شهدا و هدايتگري هاي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و پشتوانه محكم مردمي و انسجام نيروهاي مسلح ، كشور ما در مقايسه با كشورهاي همسايه و حتي كشورهاي اروپايي از ثبات و امنيت مثال زدني برخوردار است.

 

وي با بيان اينكه شهدا بيشترين نقش را در امنيت كشور دارند، اظهار داشت: امروز استكبار جهاني و در راس آنها آمريكا و رژيم جنايتكار صهيونيستي و ايادي مزدور آنها به دنبال بي ثبات كردن كشور ما هستند و از تمام توان خود استفاده مي كنند تا آرامش را از مردم ما بگيرند.

وي با بيان اينكه كساني كه فكر مي كنند آمريكا دوست ماست در اشتباه هستند، اظهار داشت: آنها براي بي ثباتي ، ايجاد تفرقه و عملي كردن تهديدات خود در حوزه هاي امنيتي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي و فضاي مجازي از هيچ تلاشي فروگذار نيستند اما با هدايتگري هاي رهبر معظم انقلاب،‌هوشياري مردم و تلاش نيروهاي امنيتي و انتظامي در انجام نقشه هاي خود ناكام خواهند ماند.

پليس ،مدافع حريم اسلامي است

وي از ماموران انتظامي به عنوان مدافعان حريم نظام اسلامي ياد كرد و اظهار داشت: اگر امروز مدافعان حرم در خارج از مرزهاي كشور نظام اسلامي ما را بيمه مي كنند نيروهاي انتظامي نيز به عنوان مدافعان حريم نظام در مرزها و داخل شهرها با اشرار و مخلان نظم و امنيت كشور مقابله مي كنند و برخي از آنها نيز در اين راه به فيض شهادت نائل مي شوند.

اين مقام ارشد نيروي انتظامي گفت: كشور ما بيش از هشت هزار و 500 كيلومتر مرز با كشورهاي همسايه دارد كه در تمامي نقاط مرزي مرزبانان نيروي انتظامي مستقر هستند و با هوشياري و اشرافيت بالاي خود از نفوذ اشرار به داخل كشور جلوگيري مي كنند.

سردار اشتري از خنثي شدن نفوذ دشمن در شمال غرب كشور توسط مرزبانان ناجا خبر داد و گفت: ماموران ناجا تقريباً هر روز در مرزهاي شمال غرب و شرق كشور با اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر در حال درگيري هستند كه با هوشياري مرزبانان از نفوذ آنان به داخل كشور جلوگيري مي شود.

وي فقدان شهدا را براي خانواده آنها بسيار سخت دانست و اظهار داشت: مسلماً از دست دادن اين عزيزان براي پدران و مادران و همسران آنها سخت است اما وقتي مي بينند كه آنها براي هدف عالي خود يعني حفظ امنيت و آسايش مردم به شهادت رسيدند به خود مي بالند و آرامش پيدا مي كنند.

فرمانده ناجا گفت: معاونت نيروي انساني، مركز ايثارگران و تمام مراكز خدماتي ناجا با تمام توان آماده خدمتگزاري به خانواده هاي شهدا هستند .

سردار اشتري خاطر نشان كرد: از فرزندان شهدا نيز انتظار مي رود  ادامه دهنده راه پدرانشان بوده و در محل تحصيل و كار خود اسوه و نمونه باشند و با اعمال و رفتار خود ياد و خاطره شهدا و رشادت هاي آنها را زنده نگه دارند و ان شاءالله ما نيز بتوانيم در راستاي اهدافي كه شهدا داشتند به مردم خدمت كرده و اقدامات ناجا موجب رضايت امام زمان (عج) و عنايت مقام معظم رهبري (مدظله العالي)باشد تا در پيشگاه شهدا شرمنده نباشيم.

گفتني است، در پايان اين مراسم از مادران شهيد” آقابابايي” و  “احمدي” به عنوان دو شهيد شاخص ناجا توسط سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي با اهداي لوح يادبود و هدايايي تقدير شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *