ساخت مسجد و مدرسه در یکی از نقاط محروم کشور با مشارکت بانک مهر اقتصاد

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد و هیات همراه از پروژه ساخت مسجد و مدرسه در جنوب استان کرمان بازدید کردند.
به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمان،در راستای ایفای نقش مسئولیت پذیری اجتماعی بانک، با مشارکت بسیج سازندگی و گروه جهادی نور الرضا(ع) عملیات احداث یک باب مسجد و مدرسه در یکی از محروم ترین نقاط کشور آغاز و روند اتمام ساخت تا بهره برداری از آن در حال انجام می باشد.

در بازدیدی که مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در راس هیاتی از این پروژه به عمل آورد، محمود مدینه نگاه – مدیر گروه جهادی نور الرضا (ع) – درخصوص فعالیت این گروه اظهار داشت: فعالیت این گروه از سال ها قبل در این منطقه با ساخت واحد های مسکونی آغاز شده لیکن ضرورت احداث مسجد و مدرسه به شدت احساس می شد که با هم اندیشی با مسئولین و سران قبایل، پس از تحقیق و شناسایی منطقه کهور بیگی از توابع شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان مساحتی برای این مهم تعیین و مراحل وقف آن به انجام رسیده است.

وی با بیان این مطلب که پروژه ساخت مسجد در حال انجام امور کف سازی و مدرسه تا ۴۰ درصد رشد داشته است گفت: برای ساخت مسجد با زیربنایی بالغ بر ۲۱۰ متر مربع مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد و پروژه ساخت مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۹۰ متر مربع هفتصد میلیون ریال برآورد شد که از محل کمک های مردمی و هدیه بانک مهر اقتصاد تامین شده است.

در ادامه این دیدار منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – نیز طی سخنانی ابراز داشت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های ارزشی بانک مهر اقتصاد است و در این راستا هر ساله برنامه های مشخص و خوبی در سطح کشور انجام و به بهره برداری می رسد.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک افزود: دکتر ایمانی – مدیر عامل محترم بانک – شخصاً روند پروژه ساخت مدرسه و مسجد را در این منطقه پیگیری و همواره به سرعت کار و کیفیت پروژه به لحاظ فنی تاکید داشته و از این رو اداره کل روابط عمومی، معاونت پشتیبانی و مهندسی و معاونت مالی پیگیری های لازم در این خصوص را بعمل می آورند.

شیخ الاسلامی در پایان این بازدید اظهار داشت: فعالیت بسیج سازندگی و گروه های دانشجویی جهادی قابل تقدیر است و در واقع این قبیل فعالیت ها باید بعنوان الگوی محرومیت زدایی و رفع فاصله طبقاتی توسط همه نهادها مطرح و نسبت به آن اهتمام ورزیده شود.
در این بازدید علی جعفری – رئیس اداره امور شعب استان کرمان – به همراه مهندس عزیزی نماینده معاونت پشتیبانی و مهندسی مرکزی و جمعی از روسای دوایر امور شعب استان کرمان حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *