بازدید رییس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب استان مرکزی

به منظور بررسی عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی ، پدرام رییس هیات مدیره و غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با سفر به استان مرکزی از ساختمان ستاد و شعب این بانک بازدید نمودند.
به گزارش سادس  به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.

پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود نیروهای متخصص، اهتمام به امر خطیر بازاریابی و همچنین دادن مسئولیت به نیروهای جوان را از ویژگیهای بانک برشمرد و افزود: چابکي سیستم، بالا بودن کارایی عملیاتی و نیروی انسانی متخصص از مزاياي بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.

در ادامه تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز بیان داشت: ایجاد بستر مناسب در تعامل با مشتری و طراحی و تدوین فرآیند ویژه ای برای وصول اقساط سر رسید شده می تواند به کاهش مطالبات منجر شود.

غفاری تصریح کرد:رعایت بهداشت اعتباری، اجرای صحیح اعتبار سنجی مشتریان، اخذ وثایق مناسب، طراحی مکانیسمهای نظارتی مؤثر و توجه ویژه به رعایت قوانین و مقررات، در مجموع می تواند به کاهش مطالبات معوق منتهی گردد.

شایان ذکر است، در این سفر قربی رئیس اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *