نقش آفرینی بیشتر بانک در اقتصاد کلان کشور مورد تاکید است

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان خراسان شمالی که با حضور صدیق معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان خراسان‌شمالی برگزار شد بر نقش آفرینی بیشتر بانک متبوعش در اقتصاد کلان کشور تاکید کرد.
به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، فتحعلی‌زاده در سخنانی با اشاره به تاریخچه‌ تصویب قانون بانکداری بدون ربا گفت: در راستای این قانون، تسهیلات باید در محل خود مصرف شود، این رسالت متوجه دست اندرکاران است.
وی افزود: استان خراسان‌ شمالی ظرفیت‌های زیادی دارد و این توانمندی در نیروی انسانی این استان وجود دارد تا ضمن پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.
فتحعلی‌زاده با اشاره به گستردگی شعب و خدمات بانک خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران با ۵۵ هزار نفر کارمند شاغل و بازنشسته، ٣٣ میلیون مشتری، ‌۴۶ میلیون حساب و حدود ۴٧ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی، بزرگترین بانک بورسی کشور است که در اقصی نقاط کشور و در ٢٧ نقطه جهان حضور فعال و موثر دارد.
وی تصریح کرد: نقش و جایگاه بانک در عرصه اقتصادی در کنار عظمت و خوشنامی، رسالت و وظایف سنگینی را بر دوش ما گذاشته که برای تحقق آنها نیازمند تلاش و کوشش بیشتری هستیم.
این مقام مسئول افزود: مدیر عامل این بانک به منظور نقش آفرینی بیشتر در عرصه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی جذب منابع بیشتر به منظور افزایش قدرت اعطای تسهیلات و همچنین وصول مطالبات معوق را به درستی هدف گذاری کرده است که برون داد فعالیت ها و اقدامات یاد شده موجب سودآوری بانک، رشد اقتصادی و اشتغال خواهد شد.
فتحعلی‌زاده تحقق حاکمیت شرکتی را از دیگر تأکیدهای برنامه های محوری بانک برشمرد و اظهار داشت: در حاکمیت شرکتی باید پاسخگوی سهامداران، ذی‌نفعان، سپرده‌گذاران، دولت و کارکنان سازمان باشیم که منوط به مسئولیت‌پذیری است.
عضو هیات مدیره در بخش پایانی سخنانش رتبه کسب شده بانک صادرات ایران در سال گذشته از نظر شفافیت را مناسب ارزیابی کرد و آنرا به عنوان دستاوردی ارزشمند که می تواند منشاء پیامدهای مطلوب باشد، برشمرد.
شایان توجه است: در این مراسم از تلاش های مهدی میری جهرمی مدیر سایق شعب استان خراسان شمالی تقدیر و علی طائی به عنوان مدیر جدید استان معرفی شد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *