راهکار علمي و عملي لازمه کاهش آسيب هاي اجتماعي

فرمانده انتظامي استان گفت: با ارائه راهکارهاي عملي و علمي، مي توان از رشد آسيب هاي اجتماعي جلوگيري کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “غلامعباس غلامزاده”در كميسيون آسيب ها و تهديد هاي اجتماعي اظهار داشت: امروز جامعه درگير آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي است که اگر چه به طور کلي نمي توان آنها را ريشه کن کرد، اما بايد با ارائه راهکارهاي عملي و علمي، از رشد آنها جلوگيري کرد.

وي افزود: امروزه نگراني هايي در حوزه اجتماعي وجود دارد که بايد با مديريت و تلاش مضاعف در راستاي کاهش اين آسيب ها اقدام كرد.

غلامزاده با بيان اينکه مي توان با استفاده از ظرفيت هاي اقتصادي و کم کردن ميزان بيکاري در جامعه آسيب هاي اجتماعي را کاهش داد تاکيد کرد: هماهنگي بين نهادهاي متولي فرهنگ در استان، بازيابي هويت و ارتقاء خودباوري در نسل جوان در امر کاهش آسيب هاي اجتماعي از جمله طلاق، خودکشي و … بسيار تأثيرگذار است.

وي تصريح کرد: اگر ما سواد رسانه اي خود را افزايش دهيم بسياري از آسيب هاي ناشي از فضاي مجازي را از بين خواهيم برد زيرا فرصت هاي رايگاني را که برخي از اين شبکه ها در فضاي مجازي در اختيار کاربران قرار مي دهند براي بهره برداري از اطلاعات زندگي آنهاست.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: امروزه در عصر مدرن و پسامدرن که وسايل ارتباط جمعي، انسان ها را درگير کرده است بسياري از افراد آگاهي لازم را در خصوص آسيب هاي فضاي مجازي ندارند و بايد با آموزش و اطلاع رساني، مردم را با آسيب هاي اين فضا آشنا سازيم./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *