اهدای ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد و ۴ بونکر گچ جهت احداث حوزه علمیه درخدابنده

فرمانده انتظامی استان زنجان با حضور در شهرستان خدابنده با ائمه جمعه و طلاب شهرستان دیدار و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد و چهار بونکر گچ جهت احداث حوزه علمیه در قیدار اهدا کرد

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “علیرضا صالحی” با حضور در دفتر امام جمعه شهر قیدار حجت الاسلام طالبی با ائمه جمعه شهرستان خدابنده دیدار و ضمن تبادل نظر به گفت وگوی صمیمی با آنها پرداخت.

“سردار صالحی” در ادامه به همراه امام جمعه شهر قیدار به محل احداث حوزه علمیه جدید شهر قیدار رفته و ضمن بازدید از این مکان در حال ساخت مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد و چهار بونکر گچ را جهت کمک به احداث این مکان مقدس اهدا کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه امروز نشستن در کنار شما برای ما نعمت بزرگی است عنوان داشت : برای پلیس که با سارق و قاچاقچی و سایر مجرمین سر و کار دارد حضور در جمع معنوی شما نیاز و نعمت است .

در ادامه امام جمعه شهرستان خدابنده حجت الاسلام  طالبی با تقدیر و تشکر از حضور سردار صالحی گفت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود ، نظم وامنیت را در جامعه اسلامی به ارمغان آورده و مردم و مسئولین باید نهایت همکاری را با پلیس در اجرای ماموریت ها و برقراری امنیت داشته باشند.

در ادامه، مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب خواهر شهرستان خدابنده با حضور فرمانده انتظامی استان  و امام جمعه شهر قیدار برگزار شد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *