اهداي 150 ميليون ريال وجه نقد و 4 بونكر گچ جهت احداث حوزه علميه درخدابنده

فرمانده انتظامي استان زنجان با حضور در شهرستان خدابنده با ائمه جمعه و طلاب شهرستان ديدار و مبلغ 150 ميليون ريال وجه نقد و چهار بونكر گچ جهت احداث حوزه علميه در قيدار اهدا كرد

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “عليرضا صالحي” با حضور در دفتر امام جمعه شهر قيدار حجت الاسلام طالبي با ائمه جمعه شهرستان خدابنده ديدار و ضمن تبادل نظر به گفت وگوي صميمي با آنها پرداخت.

“سردار صالحي” در ادامه به همراه امام جمعه شهر قيدار به محل احداث حوزه علميه جديد شهر قيدار رفته و ضمن بازديد از اين مكان در حال ساخت مبلغ 150 ميليون ريال وجه نقد و چهار بونكر گچ را جهت كمك به احداث اين مكان مقدس اهدا كرد.
فرمانده انتظامي استان زنجان در اين ديدار با بيان اينكه امروز نشستن در كنار شما براي ما نعمت بزرگي است عنوان داشت : براي پليس كه با سارق و قاچاقچي و ساير مجرمين سر و كار دارد حضور در جمع معنوي شما نياز و نعمت است .

در ادامه امام جمعه شهرستان خدابنده حجت الاسلام  طالبي با تقدير و تشکر از حضور سردار صالحي گفت: نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي خود ، نظم وامنيت را در جامعه اسلامي به ارمغان آورده و مردم و مسئولين بايد نهايت همكاري را با پليس در اجراي ماموريت ها و برقراري امنيت داشته باشند.

در ادامه، مراسم آغاز سال تحصيلي طلاب خواهر شهرستان خدابنده با حضور فرمانده انتظامي استان  و امام جمعه شهر قيدار برگزار شد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *