اصلاح ترکيب منابع، اولويت هاي اصلي “ثامن”

مدير منطقه ۴ موسسه اعتباري ثامن به ضرورت ايجاد تغيير در سازمان ها براي پيشرفت و عقب نماندن از رقبا اشاره کرد و اظهار داشت: در شرايط بازار رقابتي که قرار داريم بايد هر روز موسسه با تغيير همراه باشد و اين تغيير در راستاي گام برداشتن به سمت و سوي توسعه موسسه ثامن است.
به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن،سيدجعفر ميرصناعي مدير منطقه چهار تحول و دگرگوني را از بارزترين ويژگي هاي عصر حاضر دانست که مداوم در طرز تفکر، ارزش هاي سازماني، روش هاي انجام کار و بسياري از پديده هاي ديگر زندگي به چشم مي خورد.

وي تحول را مثبت خواند و اضافه کرد: همراه با تحول، تجديد حيات، تجديد شخصيت موسسه، بروز رساني مسئوليت ها، شفاف سازي در بازار مالي و تکميل زنجيره ي ارزشي موسسه را در آينده اي نزديک خواهيم داشت.

وي به اهميت وصول مطالبات اشاره و گفت: وصول مطالبات نه تنها باعث رهاسازي منابع قفل شده مي شود بلکه همزمان با آن رفع مشکل نقدينگي و سودآوري موسسه را در پيش خواهد داشت.

وي توجه به توسعه و بسط فرهنگ استفاده از خدمات نوين توسط مشتريان را يادآور شد و تصريح کرد: اولويت هاي موسسه در شرايط فعلي برنامه محور بودن شعب، حفظ جايگاه رقابتي، استفاده بهينه از فرصت ها در جذب منابع ارزان قيمت، توجه ويژه به خدمات نوين بانکي و تسريع در وصول مطالبات معوق است.

مدير منطقه ۴ موسسه اعتباري ثامن به اهميت بالا بردن شفافيت در زمينه گزارش دهي مالي و مديريتي بصورت فصلي تاکيد کرد و افزود: بايد در راستاي تبليغات مجموعه فعاليت هايي منسجم و مدون را برنامه ريزي کرد تا بتوان نتايج ايده آل را کسب کرد.

مدير حوزه مازندران با ارائه گزارشي از وضعيت شعب در زمينه هاي منابع، مصارف، مطالبات معوق و خدمات نوين بانکي گفت: برخورد شايسته با مشتري در مقطع فعلي بسيار کاربردي و اثربخش است.

در پايان از شعب فريدون کنار، بهشهر، جمهوري ساري توحيد و بزاز بابل بعنوان شعب برتر به ترتيب در بخش هاي منابع، مصارف، مطالبات معوق، خدمات نوين بانکي و اصلاح ترکيب منابع تقدير شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *