اصلاح ترکیب منابع، اولویت های اصلی “ثامن”

مدیر منطقه ۴ موسسه اعتباری ثامن به ضرورت ایجاد تغییر در سازمان ها برای پیشرفت و عقب نماندن از رقبا اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط بازار رقابتی که قرار داریم باید هر روز موسسه با تغییر همراه باشد و این تغییر در راستای گام برداشتن به سمت و سوی توسعه موسسه ثامن است.
به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن،سیدجعفر میرصناعی مدیر منطقه چهار تحول و دگرگونی را از بارزترین ویژگی های عصر حاضر دانست که مداوم در طرز تفکر، ارزش های سازمانی، روش های انجام کار و بسیاری از پدیده های دیگر زندگی به چشم می خورد.

وی تحول را مثبت خواند و اضافه کرد: همراه با تحول، تجدید حیات، تجدید شخصیت موسسه، بروز رسانی مسئولیت ها، شفاف سازی در بازار مالی و تکمیل زنجیره ی ارزشی موسسه را در آینده ای نزدیک خواهیم داشت.

وی به اهمیت وصول مطالبات اشاره و گفت: وصول مطالبات نه تنها باعث رهاسازی منابع قفل شده می شود بلکه همزمان با آن رفع مشکل نقدینگی و سودآوری موسسه را در پیش خواهد داشت.

وی توجه به توسعه و بسط فرهنگ استفاده از خدمات نوین توسط مشتریان را یادآور شد و تصریح کرد: اولویت های موسسه در شرایط فعلی برنامه محور بودن شعب، حفظ جایگاه رقابتی، استفاده بهینه از فرصت ها در جذب منابع ارزان قیمت، توجه ویژه به خدمات نوین بانکی و تسریع در وصول مطالبات معوق است.

مدیر منطقه ۴ موسسه اعتباری ثامن به اهمیت بالا بردن شفافیت در زمینه گزارش دهی مالی و مدیریتی بصورت فصلی تاکید کرد و افزود: باید در راستای تبلیغات مجموعه فعالیت هایی منسجم و مدون را برنامه ریزی کرد تا بتوان نتایج ایده آل را کسب کرد.

مدیر حوزه مازندران با ارائه گزارشی از وضعیت شعب در زمینه های منابع، مصارف، مطالبات معوق و خدمات نوین بانکی گفت: برخورد شایسته با مشتری در مقطع فعلی بسیار کاربردی و اثربخش است.

در پایان از شعب فریدون کنار، بهشهر، جمهوری ساری توحید و بزاز بابل بعنوان شعب برتر به ترتیب در بخش های منابع، مصارف، مطالبات معوق، خدمات نوین بانکی و اصلاح ترکیب منابع تقدیر شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *