Audi وMG۳ در انتظار برندگان جشنواره پات بانک تجارت

جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش (پات)، همراه با جوایز نفیس برای دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان حسابهای بانک تجارت درحال برگزاری است.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک تجارت،در این جشنواره که از ۱۲بهمن ماه ۹۴ آغاز شده، به قید قرعه و براساس میزان امتیاز کسب شده توسط پذیرندگان ، تعداد۳ دستگاه خودروMG۳ ، ۱۶۰گوشی آیفون ۶S و در پایان جشنواره، یک دستگاه خودرو آئودی اهدا می شود.

از دیگر بخشهای این جشنواره اجرای طرح ۷۷۸۸ می باشد که از تاریخ ۲۷ مرداد آغاز شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد یافت. در این طرح به پذیرندگان دستگاههای POS ایران کیش، پشتیبانهای پذیرندگان و دارندگان کارت به ازای خرید از طریق دستگاههای کارتخوان شرکت ایران کیش، درگاههای پرداخت اینترنتی، پرداخت از طریق کد *۷۸۸# ussd نرم افزار موبایلی put و درگاه پرداخت e-shop ، روزانه به قید قرعه جایزه نقدی معادل ۱/۰۰۰/۷۸۸ریال تعلق می گردد.

همچنین برای افرادی که تا پایان جشنواره به عضویت کانال تلگرامی جشنواره پات (paat۹۵@) در آیند، هروز به قید قرعه به یکی از اعضای کانال جایزه نقدی به ۵۰۰/۷۸۸ریال پرداخت می شود.

گفتنی است تا کنون سه مرحله قرعه کشی این جشنواره صورت گرفته و تعداد ۳ دستگاه خودرو MG۳ به همراه ۱۲۰دستگاه گوشی همراه آیفون به پذیرندگان اهدا گردیده است.

دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره پات به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankisk.com مراجعه نمایند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *