تاکيد بر پرداخت سود و معوقات عطر گل ياس تا پايان سال 96

 

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “ايوب سليماني” معاون هماهنگ کننده ناجا با حضور در استان مازندران مورد استقبال گرم سردار”جعفري نسب” فرماندهي و ديگر مسئولان انتظامي استان قرار گرفت.

سردار سليماني با حضور در سال اجتماعات ستاد در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامي استان مازندران، ضمن تبريک سال نو و ايام ولادت حضرت فاطمه زهراء (س)، گفت: با همت و تلاش کارکنان و خرد جمعي در نيرو توانسته ايم به مرحله اي برسيم که مشکلات زيادي را از ميان برداريم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکيد بر استفاده از شيوه هاي علمي و فني در شناسايي و کشف جرم، استفاده از شيوه هاي سنتي و تعقيب و گريزهاي بي مورد با خودرو و شيوه هاي ديگر دستگيري مجرمان را مناسب ندانسته و عنوان داشت: اين گونه شيوه هاي قديمي، به غير از خسارت آور بودن و هزينه داشتن براي ناجا، پيامد ديگري را به همراه ندارد.

سردار سليماني با بيان اينکه يک ايده ناب، گام ها را به جلو مي برد،گفت:بايد با ايده هاي نوين وخلاقانه آينده نيروي انتظامي را بسازيم.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به وضعيت معيشتي و حقوق کارکنان ناجا از پيگيري براي افزايش حقوق کارکنان از سال گذشته خبر داد و ابراز اميدواري کرد: در شش ماهه نخست سال جاري، شاهد افزايش حقوق کارکنان باشيم.

سردار سليماني همچنين با اشاره به طرح عطر گل ياس از پرداخت سود و معوقات آن به کارکنان عضو اين طرح از خردادماه سال جاري تا پايان سال 96 خبر داد و به سهام داران طرح اطمينان داد، سرمايه گذاري در اين طرح هيچ گونه ضرري را متوجه آنان نخواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به طرح کد 62 و تعاوني مسکن کارکنان ناجا،عنوان کرد: تاکنون بيش از 13 هزار نفر از کارکنان در نوبت دريافت وام مسکن قرار دارند که تا پايان سال اين تعداد به 27 هزار نفر مي رسد و نياز به بيش از 50 ميليارد تومان اعتبار است که اين موضوع نيز در دست پيگيري است تا به همه کارکنان پرداخت شود.

سليماني با اشاره به پرداخت 80 درصد بودجه پيش بيني شده استان ها، افزود:تمرکز زدايي از اصول اجتناب ناپذير کار ما به شمار مي آيد لذا سعي مي کنيم تا آنجا که ممکن است، به استان ها اختيار بدهيم.

معاون هماهنگ کننده ناجا، قرارگاه جهادي آموزش را از اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي دانست و افزود: کادر سازي مثل همتا پروري و مهارت بخشي به افرادي که در معرض ارتقاء در سازمان قرار مي گيرند از ماموريت هاي اين قرارگاه است.

سردار سليماني، اسلام،رهبري و مردم را سه رکن اصلي انقلاب دانست و افزود: افتخار مي کنيم که خدمتگزار مردم هستيم و هر خدمتي که براي ملت عزيز انجام مي دهيم، خدمت به انقلاب است.

سردار سليماني در پايان ابراز اميدواري کرد:با تمسک به ارزشهاي ناب اسلامي، ان شاءالله حلقه وصل مردم با ولايت باشيم.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *