نيروي انتظامي سازماني است که درب هاي آن براي خدمت به مردم باز است

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه نيروي انتظامي در رتبه اول خدمات رساني به مردم است ، گفت: نيروي انتظامي سازماني است که درب هاي آن براي خدمت به مردم باز است و ما بايد شکر گزار اين نعمت ها باشيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “محسن خانچرلي” در جمع فرماندهان و معاونان با اشاره به اينکه نيروي انتظامي سازماني است که درب هاي آن براي خدمت به مردم باز است بيان داشت: نيروي انتظامي مي بايست هميشه در رتبه اول و خط مقدم خدمات رساني به مردم و جامعه باشد.

وي با بيان اينکه اهتمام فرماندهان و معاونان بايد به آموزش ، آگاهي و توجه دادن به مردم در جلوگيري از وقوع جرم باشد،گفت: حفظ کرامت مردم از شاخصه هاي پليس جامعه محور است و رسيدگي به موقع به مسائل و مشکلات مردم از مهمترين ويژگي هاي اخلاقي پليس جامعه اسلامي بوده و با اين ويژگي ها مي توان در خدمت به مردم موفق بود.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه جلب رضايت اعتماد عمومي و رضايت مردم ، موجب کسب رضايت خداوند متعال مي شود اظهار داشت: مردم مهمترين پشتيبان نيروي انتظامي هستند.

سردار خانچرلي ادامه داد: بي شک توجه جدي همه ماموران در همه رده ها به خواسته هاي مردم، رعايت حقوق شهروندي و اجتماعي آحاد جامعه و تعامل بدون واسطه و مستمر با بدنه جامعه بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضايت عمومي اثر گذاري قابل توجهي خواهد داشت.

رئيس پليس غرب استان تهران با اشاره به اينکه بيشترين تلاش نيروي انتظامي بر افزايش سرمايه اجتماعي و ايجاد اعتماد در مردم پايه گذاري شده است،خاطر نشان کرد: ما بايد براي تعامل بيشتر با مردم ، زمينه انجام کارهاي اجتماعي و فرهنگي را فراهم کنيم.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه افتخار نيروي انتظامي به اين است که يک سازمان تعاملي و تعامل گرا است گفت: اقتدار نيروي انتظامي از زاويه اعتقاد و رضايت مردم به دست مي آيد.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان با اشاره به اينکه انجام وظايف و امور محوله بدون تعامل سازنده با مردم عملي نمي شود بيان داشت: کارکنان بايد با ايجاد تعامل مثبت با مردم و نهادها و انجام مثبت وظايف خلأها را پر کرده و پاسخگوي مطالبات مردم به نحو شايسته باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *