فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه نيروي انتظامي در رتبه اول خدمات رساني به مردم است ، گفت: نيروي انتظامي سازماني است که درب هاي آن براي خدمت به مردم باز است و ما بايد شکر گزار اين نعمت ها باشيم.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “محسن خانچرلي” در جمع فرماندهان و معاونان با اشاره به اينکه نيروي انتظامي سازماني است که درب هاي آن براي خدمت به مردم باز است بيان داشت: نيروي انتظامي مي بايست هميشه در رتبه اول و خط مقدم خدمات رساني به مردم و جامعه باشد.
وي با بيان اينکه اهتمام فرماندهان و معاونان بايد به آموزش ، آگاهي و توجه دادن به مردم در جلوگيري از وقوع جرم باشد،گفت: حفظ کرامت مردم از شاخصه هاي پليس جامعه محور است و رسيدگي به موقع به مسائل و مشکلات مردم از مهمترين ويژگي هاي اخلاقي پليس جامعه اسلامي بوده و با اين ويژگي ها مي توان در خدمت به مردم موفق بود.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه جلب رضايت اعتماد عمومي و رضايت مردم ، موجب کسب رضايت خداوند متعال مي شود اظهار داشت: مردم مهمترين پشتيبان نيروي انتظامي هستند.
سردار خانچرلي ادامه داد: بي شک توجه جدي همه ماموران در همه رده ها به خواسته هاي مردم، رعايت حقوق شهروندي و اجتماعي آحاد جامعه و تعامل بدون واسطه و مستمر با بدنه جامعه بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضايت عمومي اثر گذاري قابل توجهي خواهد داشت.
رئيس پليس غرب استان تهران با اشاره به اينکه بيشترين تلاش نيروي انتظامي بر افزايش سرمايه اجتماعي و ايجاد اعتماد در مردم پايه گذاري شده است،خاطر نشان کرد: ما بايد براي تعامل بيشتر با مردم ، زمينه انجام کارهاي اجتماعي و فرهنگي را فراهم کنيم.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه افتخار نيروي انتظامي به اين است که يک سازمان تعاملي و تعامل گرا است گفت: اقتدار نيروي انتظامي از زاويه اعتقاد و رضايت مردم به دست مي آيد.
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان با اشاره به اينکه انجام وظايف و امور محوله بدون تعامل سازنده با مردم عملي نمي شود بيان داشت: کارکنان بايد با ايجاد تعامل مثبت با مردم و نهادها و انجام مثبت وظايف خلأها را پر کرده و پاسخگوي مطالبات مردم به نحو شايسته باشند.