50فقره سرقت در پرونده سارقان

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان ساختمان هاي نيمه کاره در قم خبر داد و گفت: متهمان به 50فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ”احمد کرمي”،‌اظهارداشت:در پي افزايش سرقت از ساختمانهاي نيمه كاره موضوع در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

به گفته وي با بررسي جغرافياي جرم و انجام اقدامات پليسي دو برادر سارق که سابقه دار بوده و با تشکيل يک باند اقدام به سرقت از منازل نيمه کاره مي کردند، شناسايي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود:با گستره تحقيقات پليس مشخص شد متهمان به منزل خود تردد نداشته و به مکان نامعلومي متواري و پس از آشنا شدن با يکي از سارقان سابقه دار به همراه وي در امر سرقت از پست هاي برق داخل و حاشيه شهر قم نيز فعاليت دارند.

سرهنگ کرمي گفت: سرانجام توسط مأموران پاسگاه سلفچگان دو نفر مظنون به سرقت از پست هاي برق به همراه ابزار آلاتي شامل تاليور، قيچي، قفل بر و دستکش جهت تحقيقات به اداره آگاهي استان قم منتقل شدند.

وي افزود: اين افراد پس از چندين مرحله تحقيق و ارائه ادله با توجه به مستندات موجود به ناچار به بيش از 30 فقره سرقت از ساختمان هاي در حال احداث و همچنين بيش از 20 فقره سرقت از پست هاي برق در قم اعتراف که در اين رابطه چهار تن از همدستان شان نيز دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم گفت:متهمان تامين مخارج اعتياد خود را علت انجام اين سرقت ها بيان کرده که در ادامه سه نفر مالخر نيز شناسايي، دستگير و پس از تحويل تمامي متهمان به مرجع قضائي استان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *