اعتراف به 31 فقره كيف قاپي در اراك

فرمانده انتظامي استان مركزي از دستگيري دو سارق در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان و اعتراف به 31 فقره كيف قاپي در شهر اراك خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سردار “كيومرث عزيزي” ، گفت: در پي کسب گزارش هايي مبني بر كيف قاپي از شهروندان به پليس شهرستان اراك ،بلافاصله تيمي تخصصي از كارآگاهان پليس آگاهي، روند تحقيقات را آغاز کرد.

وي با بيان اينکه‌ در بررسي اظهارات مالباختگان، مشخص شد كه كيف قاپي ها توسط يك موتور سوار و همدستش در خيابان هاي خلوت انجام شده است ،افزود:در تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان ،يكي از آن ها كه داراي سوابق سرقت نيز بود، شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي بلافاصله در منزلش دستگير شد.

سردار عزيزي ادامه داد:‌ فرد دستگير شده با ارائه دلايل محرز و مدارك به دست آمده مبني بر حضور وي در صحنه هاي سرقت، سرانجام لب به اعتراف گشود و اذعان داشت كه در 16 فقره سرقت كيف قاپي در سطح شهر اراك به همراه يكي از دوستانش مشاركت داشته و اموال سرقت شده را نيز به طور مساوي بين هم تقسيم كرده اند.

اين مقام ارشد انتظامي استان مركزي با بيان اينکه با توجه به اطلاعات به دست آمده در بازجويي ها ديگر متهم پرونده نيز در مراقبت هاي نامحسوس كارآگاهان پليس، حين استعمال مواد مخدر در پاتوقش دستگير شد ،بيان داشت: وي بعد از اعتراف به همکاري با همدستش در سرقت ها به 15 فقره کيف قاپي که خودش به تنهايي مرتکب شده بود اعتراف کرد.

وي گفت : محل نگهداري اموال در اتاقکي مخروبه در حاشيه شهر شناسايي و تعدادي كارت عابر بانك،‌كيف زنانه، كيف پول و … در بازرسي از اين اتاقک کشف شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان به دستگيري دو نفر مالخر که سارقان اموال سرقتي را به آنها مي فروختند اشاره کرد و اذعان داشت: پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي ارسال شد و هر چهار متهم پس از صدور قرار لازم به زندان معرفي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *