اعتراف به ۳۱ فقره کیف قاپی در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری دو سارق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اعتراف به ۳۱ فقره کیف قاپی در شهر اراک خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “کیومرث عزیزی” ، گفت: در پی کسب گزارش هایی مبنی بر کیف قاپی از شهروندان به پلیس شهرستان اراک ،بلافاصله تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی، روند تحقیقات را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه‌ در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد که کیف قاپی ها توسط یک موتور سوار و همدستش در خیابان های خلوت انجام شده است ،افزود:در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ،یکی از آن ها که دارای سوابق سرقت نیز بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی بلافاصله در منزلش دستگیر شد.

سردار عزیزی ادامه داد:‌ فرد دستگیر شده با ارائه دلایل محرز و مدارک به دست آمده مبنی بر حضور وی در صحنه های سرقت، سرانجام لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که در ۱۶ فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهر اراک به همراه یکی از دوستانش مشارکت داشته و اموال سرقت شده را نیز به طور مساوی بین هم تقسیم کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه با توجه به اطلاعات به دست آمده در بازجویی ها دیگر متهم پرونده نیز در مراقبت های نامحسوس کارآگاهان پلیس، حین استعمال مواد مخدر در پاتوقش دستگیر شد ،بیان داشت: وی بعد از اعتراف به همکاری با همدستش در سرقت ها به ۱۵ فقره کیف قاپی که خودش به تنهایی مرتکب شده بود اعتراف کرد.

وی گفت : محل نگهداری اموال در اتاقکی مخروبه در حاشیه شهر شناسایی و تعدادی کارت عابر بانک،‌کیف زنانه، کیف پول و … در بازرسی از این اتاقک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان به دستگیری دو نفر مالخر که سارقان اموال سرقتی را به آنها می فروختند اشاره کرد و اذعان داشت: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد و هر چهار متهم پس از صدور قرار لازم به زندان معرفی شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *