خدمات ارزی بانک تجارت در خدمت اقتصاد و کارآفرینی کشور

نشست تخصصی بانک تجارت و صاحبان مشاغل استان آذربایجان شرقی با حضور دولت‌آبادی عضو هیئت مدیره این بانک در شهر تبریز برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک تجارت،دولت آبادی در این نشست ظرفیت‌های بانک تجارت برای ارائه خدمات ارزی را معرفی کرد و بر آمادگی حوزه بین الملل این بانک در حمایت از اقتصاد و کارآفرینی تاکید کرد.
وی با با بیان اینکه بانک تجارت نگاه ویژه‌ای به استان آذربایجان شرقی به عنوان چهارمین قطب صنعتی کشور دارد، گفت: میزان مطالبات معوق بانکی در این استان پایین‌تر از میانگین کشور است و این امر نشان از ریسک پایین سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی دارد. وی افزود: وجود زیر ساخت‌های مناسب از لحاظ ارتباطات، حمل و نقل، مراکز آموزش عالی، صنایع مادر و صنعتگران پرتلاش از شاخص‌های برجسته این استان است.
عضو هیات مدیره بانک تجارت فعالیت ۵۰ کارگزار فعال در حوزه اروپا و آسیا و تجارب ارزنده بانک تجارت در حوزه بین‌الملل و خدمات ممتاز در تعهدات ارزی را از مهمترین نقاط قوت بانک تجارت در پاسخگویی به انتظارات مشتریان عنوان و از صاحبان مشاغل استان دعوت کرد که برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای و زیر بنائی با استفاده از خدمات بانک تجارت، از ظرفیت‌های ارزی صندوق توسعه ملی نیز بهره‌مند شوند.
مهرپور مدیر امور بین‌الملل بانک تجارت نیز با اشاره به سیاست‌های ارزی دولت و موضوع یکسان‌سازی نرخ ارز، به تشریح برنامه‌های بانک تجارت در خصوص پوشش بیمه‌ای و قراردادهای آتی با بانک‌ها و کارگزاران خارجی پرداخت و اظهار داشت: بانک تجارت پس از آغاز اجرای برجام، خدمات و گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه را با همکاری ۲۰ کشور از اتحادیه اروپا و تعدادی از کشورهای آسیایی آغاز کرده است.
در این نشست پروین‌زاده مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از حضور کارآفرینان استان در این همایش تخصصی، واحد ارزی تبریز و تیم اعتباری و حقوقی مدیریت شعب آذربایجان شرقی را آماده خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی استان عنوان کرد.
در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ صاحبان مشاغل استان با عضو هیات مدیره بانک تجارت و هیات همراه برگزار شد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *