مباشر بورس خدمت جدید بانک سامان برای سامانیان

بانک سامان با هدف ارایه خدمات جدید در حوزه سرمایه‌گذاری مشتریان ویژه و خاص، خدمت جدیدی با عنوان «خدمت مباشر بورس» ارایه می‌کند.
به گزارش سادس  به نقل از اداره روابط‌ عمومی بانک سامان، رضا حیدری مدیر امور مشتریان ویژه و خاص، با اشاره به ویژگی‌های خاص این خدمت تصریح کرد: در خدمت مباشر بورس، بانک با همکاری شرکت‌های حرفه‌ای و متخصص گروه مالی سامان، امور اجرایی مرتبط با سرمایه‌گذاری مانند حضور در مجامع، پیگیری امور مربوط به افزایش سرمایه و دریافت سود، ثبت و گردش حساب‌های سرمایه‌گذاری، گزارش سود و زیان و مواردی از این دست برای مشتریان انجام می‌دهند.

مدیر امور مشتریان ویژه و خاص بانک سامان گفت: نقش بانک در این خدمت کنترل کیفی و ایجاد هماهنگی است و قرارداد همکاری به صورت مستقیم بین مشتری و مباشر منعقد می‌شود.

حیدری افزود: با استفاده از این خدمت، مشتریان نیازی به صرف زمان برای امور اداری و اجرایی مربوط به سبد سرمایه‌گذاری خود ندارند و می‌توانند این وظیفه را به متخصصان گروه مالی سامان بسپارند.

مشتریان ویژه و خاص بانک سامان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت می‌توانند به دفاتر بانکداری اختصاصی بانک یا بانکداران ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۶۶۲۱۰۵-۰۲۱ داخلی ۵ تماس بگیرند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *