كشف 4 تن كله پاچه فاسد از يك سردخانه

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان مركزي گفت: چهار تن كله پاچه غير بهداشتي در طرح نظارتي ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان از يك سردخانه غيرمجاز در اراك كشف شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرگرد “مهدي تقوي نيا”  ،گفت: روز گذشته در راستاي اجراي طرح هاي نظارتي بر واحدهاي نگهداري و عرضه مواد غذايي در سطح استان ، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با همکاري کارشناسان اداره دامپزشکي، اقدام به سرکشي از سرد خانه هاي غير مجاز در شهرستان اراک کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از اين سردخانه ،چهار تن کله پاچه غير بهداشتي کشف و پس از هماهنگي با دستگاه قضائي در راستاي پيشگيري از به خطر افتادن بهداشت عمومي ، معدوم کردند.

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان مركزي با اشاره به اينکه پليس همواره با اجراي مستمر طرح‌هاي مبارزه با مظاهر علني فساد درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني توسط افراد فرصت طلب، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *