دست نوشته فرزندان شهيد علي طالب زاده به فرمانده ناجا

در دست نوشته فرزندان شهيد تازه تفحص شده نيروي انتظامي سرهنگ شهيد “علي طالب زاده” به فرمانده ناجا آمده است ؛ از همکاران پدرم در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران که از اولين لحظات تا پايان مراسم باشکوه وداع، تشييع، خاکسپاري و بزرگداشت ايشان در کنار ما حضور موثر داشتند و خالصانه در عمل در غم ما شريک بودند، تشکر مي کنيم…

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، پيکر مطهر سرهنگ شهيد “علي طالب زاده” پس از 33 سال فراق، توسط کميته جستجوي مفقودين شناسايي و به آغوش کشور و خانواده بازگشت و پيکر مطهر اين شهيد والامقام طي مراسم باشکوهي در تاريخ 5/5/95 در ستاد فرماندهي ناجا تشييع شد.

فرزندان شهيد معزز دست نوشته اي به فرمانده ناجا سردار ” حسين اشتري ”  تقديم کردند.

متن اين دست نوشته به شرح زير است؛

بسم رب الشهدا و الصديقين

درود بر روان پاک همه آنهايي که رفتند و دير برگشتند

پدرم امروز شايد نه آنگونه که فکر مي کردم، آمد . خبر آمدنش تنها خبر تلخ و شيريني بود که در اين بحبوحه پر ازدحام، نفسم را به شماره انداخت و پايان غم انگيزي براي سي و چند سال انتظار من و خانواده ام، در آرزوي معجزه ديدنش رقم خورد.

پدرم سالها مفقودالاثر بود، شهيدي که مي توانست به عقب برگردد اما ايستاد و شجاعانه جنگيد.

علت مفقودالاثر شدن شهداي جنگ غالبا اين بوده است که منطقه نبرد به دست دشمن افتاده و امکان بازگرداندن پيکر شهدا براي نيروهاي خودي فراهم نبوده است. به عبارتي شهداي مفقودالاثر محاصره شدند، تا لحظات آخر جنگيدند، ولي حاضر به عقب نشيني نشدند.

به خود مي بالم که فرزند شهيد بزرگوار و بي ادعايي هستم که مردانه تا پاي جان براي حفظ خاک کشورمان، به حرمت اعتقاداتمان جنگيد و سي و سه سال پيکر مطهرش در غربت ماند، تا امروز که در خاک وطن آرام گرفت.

به خود مي بالم که فرزند مادري صبور هستم که سال هاي سال نبود تکيه گاهش را، به اميد دوباره ديدنش تحمل کرد و هيچ گاه گله اي نداشت و اکنون نيز که پيکر عزيزترين مرد زندگي اش را به او تقديم کردند نمونه بارز زن ايراني انقلابي است، که راضي به رضاي خداست.

و گرچه خداوند بهترين شاهد و پاداش دهنده به کارهاي نيک مي باشد اما بر خود لازم مي دانم به پيروي از ” من لم يشکر المخلوق، لم يشکر الخالق” از تمامي عزيزاني که با حضور خود مرهمي بر دل داغديده من و خانواده ام بودند، تشکر کنم.

از همکاران پدرم در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران (ناجا) مخصوصا فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ (فاتب)، که از اولين لحظات، با آوردن پيغام آمدن پيکر مطهر پدرم به ميهن ، تا پايان مراسم  باشکوه وداع، تشييع، خاکسپاري و بزرگداشت ايشان در کنار ما حضور موثر داشتند و خالصانه درعمل در غم ما شريک بودند.

از خالص ترين خادمين شهدا در ستاد جستجوي مفقودين، معراج شهدا، بهشت تهران، اولين آرامشگاه پيکر پاک پدرم در زادگاهش، جايي که اولين ملاقات من با پدر آسماني ام رقم خورده.

از شهداي مظلوم تفحص و خانواده هاي مظلوم تر و داغديده ايشان، براي تفحص اين گنج هاي الهي ( پيکر شهداي مفقودالاثر و گمنام کشورمان) در خطوط مرزي و خاک پاکسازي نشده از مين هاي عراق، براي به پايان رساندن سال هاي سال چشم انتظاري ما، براي لمس نشاني از عزيزانمان، براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و از همه مردم شريف، متدين وانقلابي که با شنيدن بوي پيراهن يوسفي ديگر، به استقبال فرزند سرزمين شان آمدند و پيکر پدرم را در نهايت قدرداني و احترام روي دستان پرمهرشان تا آرامگاه ابدي ايشان پرواز دادند.

از صميم قلب سپاسگزارم؛

اميدوارم به محقق شدن وعده خداوند براي شفاعت شهدا در قيامت، براي همه کساني که صادقانه در مراسم تشييع پيکر مطهر پدرم در کنار ما حضور داشتند.

اميدوارم هديه پدران و عزيزان ما که همان آرامش و امنيت کشورمان است هميشه در زندگي تان جاري باشد، همان امنيتي که اکنون همکاران غيور پدرم در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، پاسدار آن هستند و اميدوارم نه فقط در کلام که در عمل رهروان راستين، بي ريا و بي ادعاي ايشان باشم و باشيم.

با احترام، فرزندان سرهنگ شهيد علي طالب زاده

شهيد تازه تفحص شده نيروي انتظامي

گفتني است سرهنگ تازه تفحص شده نيروي انتظامي در تاريخ 15/8/1362 طي عمليات والفجر 4 در پنجوين عراق به درجه رفيع شهادت نائل شد. #

روحش شاد و يادش گرامي …

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *