کشف بیش از ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، طی چهار عملیات موفق پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “عزیزالله ملکی” گفت: ماموران انتظامی شهرستان ” بندرلنگه ” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینردار مشکوک شده و در بازرسی تخصصی از کامیون پنج تن و ۴۶۰ کیلوگرم قطعات هواساز قاچاق فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

وی افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان خمیر با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از دپو کالای قاچاق در روستای “کسه” از توابع کهورستان مطلع و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل ۲۱ هزار و ۵۴۱ ثوب انواع البسه و ۲۳ هزار و ۷۶۲ عدد انواع مواد نیروزا به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: طی عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان ” بستک ” با اجرای طرح پایش محور های مواصلاتی دو دستگاه کانتینر حاوی کالای قاچاق را متوقف و در بازرسی از آن سه میلیون و ۸۲ هزار عدد انواع اسباب بازی،چهار هزار و ۸۰ عدد انواع بلندگوی خودرو و ۴۹۸ عدد مانیتور قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس،تصریح کرد: ماموران ایست بازرسی شهید میرزایی”بندرعباس” با توقیف یک دستگاه سواری سمند،  ۲۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و ۳۸۷ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: تمام انسان های مؤمن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *