بازدید مدیریت شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان خراسان

مصطفی یزدانجو مدیریت شعب استان های بانک ایران زمین از شعب شهرستان مشهد بازدید کرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، یزدانجو در این بازدید که به همراه مدیریت و معاونین استان خراسان از شعب شهرستان مشهد بازدید صورت گرفت ضمن دیدار و گفتگو با همکاران و بررسی عملکرد شعب در خصوص طرح تلاش یک و ارتقاء همکاران، تحقق اهداف بانک و کسب درآمد شعب از صدور ضمانت نامه به مشتریان معتبر نیز راهنمایی های لازم را کرد.
یزدانجو در این دیدار از پرسنل به عنوان سرمایه های سازمان یاد کرد و تأکید کرد: با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی مشتریان و به منظور ارتقاء سطح علمی پرسنل آموزش ضمن خدمت ضروری است و دوره های آموزشی تخصصی علاوه براین که سطح آگاهی و اطلاعات بانکی پرسنل را ارتقا می دهد باید هدفمند و جهت دار باشد.
وی در ادامه بیان کرد: به منظور ارتقاء شغلی پرسنل نیز گذراندن دوره های آموزشی لازم و ضروری است.
وی در ادامه بر اجرای طرح تلاش یک و اهمیت جذب منابع مخصوصاً منابع ارزان قیمت با توجه به قیمت تمام شده پول تاکید کرد و گفت: سیاست بانک جذب منابع خرد است و تعداد افتتاح حساب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا مشتریان به مبالغ کلان وفادار نیستند و این گونه منابع علاوه بر اینکه ریسک بالایی دارد سبب تحمیل هزینه به بانک می شود.
یزدانجو در پایان از محل آموزش استان بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت استان به منظور ایجاد امکان آموزشی و ایجاد امکانات لازم در جهت آموزش پرسنل در جمع پرسنلی که در حال گذراندن دوره آموزشی حقوق بانکی (۱) بود حضور یافته و سخنانی ایراد کرد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *