۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر از ۳ سوداگر مرگ کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ، از کشف ۱۰۴ کیلوگرم تریاک و هروئین از سه قاچاقچی موادمخدر طی یک عملیات مشترک با ماموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “هبت الله فرخی” گفت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی موادمخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: با تحقیقات پلیس مشخص شد ، قاچاقچیان مقادیری تریاک از استان های جنوبی کشور تهیه و با یک دستگاه کامیون بنز قصد انتقال آن را به استان های همجوار دارند.

سرهنگ فرخی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان جهت دستگیری اعضای این باند با هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، کامیون حامل موادمخدر رادر محور های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان داشت: با دستگیری دو متهم ، در بازرسی از خودروی مذکور ۹۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در تاج کامیون جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان ، اظهار داشت : همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همکاری سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در عملیاتی دیگر با توقیف یک دستگاه کامیونت ۱۰ کیلو گرم هروئین کشف و یک سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرخی ضمن تشکر از همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار با این پلیس در برخورد با قاچاقچیان ، گفت : سه متهم همراه ۱۰۴ کیلو گرم مواد مخدر به دادسرا معرفی شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *