104 کيلوگرم مواد مخدر از 3 سوداگر مرگ كشف شد

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان ، از کشف 104 کيلوگرم ترياک و هروئين از سه قاچاقچي موادمخدر طي يك عمليات مشترك با ماموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “هبت الله فرخي” گفت: ماموران عمليات ويژه مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت دو قاچاقچي موادمخدر مطلع شدند.

وي ادامه داد: با تحقيقات پليس مشخص شد ، قاچاقچيان مقاديري ترياک از استان هاي جنوبي کشور تهيه و با يك دستگاه كاميون بنز قصد انتقال آن را به استان هاي همجوار دارند.

سرهنگ فرخي افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان جهت دستگيري اعضاي اين باند با هماهنگي هاي لازم با پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، كاميون حامل موادمخدر رادر محور هاي مواصلاتي شناسايي و توقيف کردند.

وي بيان داشت: با دستگيري دو متهم ، در بازرسي از خودروي مذكور 94 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در تاج كاميون جاسازي شده بود کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر لرستان ، اظهار داشت : همچنين ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همكاري سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در عملياتي ديگر با توقيف يك دستگاه كاميونت 10 كيلو گرم هروئين كشف و يك سوداگر مرگ را دستگير كردند.

فرخي ضمن تشكر از همكاري ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هاي همجوار با اين پليس در برخورد با قاچاقچيان ، گفت : سه متهم همراه 104 كيلو گرم مواد مخدر به دادسرا معرفي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *