اقتدار متکي بر مردم،پايدار است

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: اقتدار زماني پايدار است که با مردم و براي آن ها باشد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “نور علي ياري” در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان ايلام، اظهار داشت: تمام تلاش پليس براي حفظ امنيت و آرامش مردم است .

وي وظيفه پليس را حاکم کردن نظم و انضباط اجتماعي در جامعه خواند و گفت: همه اقشار مردم بايد در مقابل امنيت احساس تکليف کنند.

اين مقام مسئول گفت: تلاش جهادي در راستاي کار آمدي و اقتدار تأثير گذار است و نيروي انتظامي مصمم است با تلاش زياد کار آمدي خود را به اثبات رسانده و مايه اقتدار کشور باشد.

سردار ياري با تأکيد بر اينکه اقتدار متکي بر ظلم و زور نمي تواند پايدار باشد اظهار داشت: اعتقاد داريم اقتدار پليس زماني پايدار خواهد ماند که با مردم و براي مردم باشد.

وي داشتن رهبري و مردمي بودن را دو ويژگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواند و گفت:از ابتداي انقلاب تاکنون کشور با تکيه بر اين دو ويژگي مهم بحران هاي زيادي را پشت سر گذاشته است .

نهادينه کردن فرهنگ حجاب و عفاف براي استحکام خانواده ها

فرمانده انتظامي استان ايلام با درخواست از دستگاه هاي فرهنگي استان براي تلاش در جهت ترويج فرهنگ حجاب و عفاف گفت: اقدامات پليس در اين حوزه در پي درخواست خانواده ها صورت مي پذيرد.

وي حجاب و عفاف را بيانگر هويت ديني،ملي و انقلابي زن مسلمان خواند و گفت:رعايت حجاب و عفاف، عنصري ارزشمند در حفظ سلامت روان ، تحکيم بنيان هاي خانواده و توسعه آرمان هاي معنوي ، اخلاقي و اجتماعي به شمار مي آيد .

سردار ياري با اشاره بر لزوم فرهنگ سازي در حوزه حجاب و عفاف بر نهادينه کردن اين موضوع اعتقادي براي استحکام خانواده ها به عنوان جامعه اي کوچک تأکيد کرد و گفت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب بر عهده همه آحاد جامعه است .

اين مقام مسئول تصريح کرد: بايستي متوليان امور فرهنگي ، بسترسازي لازم را براي ترويج فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان يک باور ديني را داشته باشند تا جامعه مستحکم تر به سوي اين باور ديني و اعتقادي حرکت کند .

وي با تأکيد بر لزوم برخورد با بدحجابي مغرضانه در جامعه خاطر نشان کرد: افرادي که آگاهانه با چنين وضعيتي در جامعه حاضر مي شوند جز هنجار شکنان هستند و به دنبال ابتذال ، بي بندوباري و شکسته شدن عفت عمومي و قبح گناه در جامعه هستند ، از اين رو بايد با چنين افرادي بر اساس قانون برخورد کرد.

فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه خانواده اولين جايي است که شخصيت انسان در آن شکل مي گيرد گفت: در حقيقت اولين الگوي حجاب يا بدحجابي ، والدين هستند.

هدف پليس،رضايتمندي مردم است

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: هدف پليس، رضايتمندي مردم است و براي رسيدن به اين هدف والا بايستي تلاشي مضاعف داشته باشيم.

وي تصريح کرد: تلاش همه جانبه پليس در کنترل جرايم، تنگ كردن عرصه بر مجرمان و برقراري امنيت ، نيازمند مشارکت و همکاري مردم و ارگان هاي دولتي و غير دولتي با پليس است.

سردار ياري گفت: فلسفه وجودي نيروي انتظامي تامين امنيت و آسايش فردي و اجتماعي است و به ياري خداوند و تلاش و کوشش شبانه روزي کارکنان و همراهي مردم با افتخار مي توانيم اعلام کنيم که کشور ما جزو امن ترين کشورهاي دنياست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *