شهادت 7 هزار حاجي در فاجعه منا فراموش نشدني است/ تاکيد بر بازخواني وصيت نامه شهدا

فرمانده نيروي انتظامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي منا، گفت: شهادت هفت هزار نفر از حجاج در فاجعه منا فراموش نشدني است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «حسين اشتري» در يادواره 270 شهيد نيروي انتظامي و شهداي مدافع حرم استان البرز که در تالار شهيدان نژادفلاح برگزار شد، با بيان اينکه تکريم شهدا و خانواده شهدا سبب ارتقاي منزلت جامعه مي شود، اظهارداشت: شهداي عرصه نظم و امنيت و شهداي مدافعان حرم از جايگاه بالايي در جامعه برخوردار هستند.

وي با بيان اينکه اين مراسم به سبب زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهدا برگزار شده است، افزود: در اين ايام بايد ياد و خاطره شهداي منا را نيز گرامي داشت؛ اميد است انتقام خون شهداي منا از حاکمان بي لياقت صعودي توسط پرودگار گرفته شود.

اين مقام عالي انتظامي بيان داشت:به شهادت رسيدن هفت هزار شهيد منا فراموش نشدني است، به گونه اي که  آل سعود از دادن آب شرب به مجروحان اين حادثه خودداري کردند که اين اوج وقاحت رژيم منحوس آل سعود را نشان مي دهد. .

سردار اشتري بيان کرد: اميد است جهان اسلام با وحدت بتوانند انتقام شهداي منا را بگيرند.

برقراري نظم و امنيت بالاترين افتخار پليس است

وي با اعلام اينکه در هر شرايطي بايد بدانيم دشمن درصدد آسيب رساندن به ما است و هرگز دست از اين رويه بر نمي دارد، گفت: فرماندهي انتظامي استان البرز بيش از 270 شهيد را تقديم انقلاب کرده که اين آمار در کشور به بيش از 13 هزار نفر مي رسد.

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: 6 هزار نفر از شهداي مذکور در هشت سال دفاع مقدس به مقام شهادت نائل آمدند.

وي با بيان اينکه اميد است بتوان در هر شرايطي پاسدار ارزش هاي انقلاب اسلامي باشيم و براي امنيت مردم قدمي برداريم، گفت: برقراري نظم و امنيت بالاترين افتخار نيروي انتظامي است.

سردار اشتري با تاکيد بر اينکه شهدا سبب افتخار و سربلندي کشور هستند و خانواده آنان نيز از اهميت بالايي برخوردارند، گفت: بر اساس فرمايش امام خميني(ره) “زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهيدان کمتر از شهادت نيست”.

فرمانده ناجا با بيان اينکه ايجاد امنيت و پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي وظيفه پليس است، افزود: اجازه نخواهيم داد ارزش هاي انقلاب و نظام اسلامي در جامعه از بين برود.

وصيت نامه شهدا بايد مورد بازخواني قرار گيرد

سردار اشتري با بيان اينکه برخورد با جرايم مشهود و کساني که عفت زدايي مي کنند وظيفه همگاني اقشار مختلف از جمله نيروي انتظامي است، گفت: نيروي انتظامي قاطعانه و مجدانه با مجرمان و متخلفان برخورد مي کند چرا که درصدد اجرايي کردن امر به معروف و نهي از منکر در جامعه هستيم.

فرمانده ناجا در پايان با بيان اينکه در برابر شهدا وظيفه داريم و بايستي وصيت نامه اين عزيزان مورد بازخواني قرار گيرد، گفت: دفاع از امنيت کشور، حفاظت از ارزش هاي اسلامي و پيروي از دستورات مقام معظم رهبري نکات حائز اهميت مطرح شده در وصاياي شهدا است و بدون شک برگزاري يادواره ها، فرهنگ شهادت را در جامعه اشاعه مي دهد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *