مشارکت و همراهی ائمه جمعه و جماعات از جمله رموز موفقیت پلیس

فرمانده انتظامی استان در دیدار با امام جمعه شهرستان شهریار، مشارکت و همراهی ائمه جمعه و جماعات را از رموز موفقیت پلیس دانست.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار ” محسن خانچرلی ” در دیدار با حجت الاسلام ” سالمی” با بیان اینکه مشارکت و همراهی ائمه جمعه و جماعات از رموز موفقیت پلیس در جامعه است بیان داشت: امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه دستگاه ها و سایر اقشار مختلف با مشارکت خود می توانند نقش بسزایی در تولید امنیت ایفا کنند و قطعا اشرافیت شما و سایر ائمه جمعه بر مسائل اجتماعی نقش هدایت کننده ای را دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این دیدار ضمن اشاره به عملکرد انتظامی استان در راستای مبارزه با جرایم و برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز افزود: مشارکت و همراهی ائمه جمعه و جماعات از دیگر رموز موفقیت های پلیس در می باشد که همواره در شرایط مختلف همکاری و مساعدت ویژه در این مسیر را با ما داشته اند.

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از حمایت ها و توجهات ائمه جماعات، خواستار تداوم همدلی و همزبانی مردم و مسئولان با نیروی انتظامی شد و خاطرنشان کرد: هدف پلیس ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

سردار خانچرلی خاطر نشان کرد: کارکنان فرماندهی انتظامی با تمام نیرو و توان همچنان گوش به فرمان ولایت است و تا پای جان در راه حفظ امنیت و کیان این کشور در مقابل بد خواهان نظام مقدس ایستاده اند.

امام جمعه شهرستان شهریار نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تلاش شبانه روزی پلیس عنوان کرد: نیروی انتظامی مایه عزت و اقتدار جامعه اسلامی و بخش عظیم تولید امنیت مربوط به هوشیاری و توانمندی نیروهای پلیس است.

حجت الاسلام سالمی در پایان با بیان این که امروز کار در نیروی انتطامی جهاد در راه خداست و نزد پروردگار متعال اجر و پاداش دارد، خطاب به سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: قدر و منزلت جایگاه شغلی خود را بدانید و با خدمت صادقانه همواره به شغل خود افتخار کنید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *