مشارکت و همراهي ائمه جمعه و جماعات از جمله رموز موفقيت پليس

فرمانده انتظامي استان در ديدار با امام جمعه شهرستان شهريار، مشارکت و همراهي ائمه جمعه و جماعات را از رموز موفقيت پليس دانست.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” محسن خانچرلي ” در ديدار با حجت الاسلام ” سالمي” با بيان اينکه مشارکت و همراهي ائمه جمعه و جماعات از رموز موفقيت پليس در جامعه است بيان داشت: امنيت تنها وظيفه نيروي انتظامي نيست و همه دستگاه ها و ساير اقشار مختلف با مشاركت خود مي توانند نقش بسزايي در توليد امنيت ايفا كنند و قطعا اشرافيت شما و ساير ائمه جمعه بر مسائل اجتماعي نقش هدايت كننده اي را دارد.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در اين ديدار ضمن اشاره به عملکرد انتظامي استان در راستاي مبارزه با جرايم و برقراري نظم و امنيت در ايام نوروز افزود: مشارکت و همراهي ائمه جمعه و جماعات از ديگر رموز موفقيت هاي پليس در مي باشد که همواره در شرايط مختلف همکاري و مساعدت ويژه در اين مسير را با ما داشته اند.

فرمانده انتظامي استان ضمن قدرداني از حمايت ها و توجهات ائمه جماعات، خواستار تداوم همدلي و همزباني مردم و مسئولان با نيروي انتظامي شد و خاطرنشان کرد: هدف پليس ايجاد آرامش و احساس امنيت براي شهروندان است و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نيست.

سردار خانچرلي خاطر نشان کرد: كاركنان فرماندهي انتظامي با تمام نيرو و توان همچنان گوش به فرمان ولايت است و تا پاي جان در راه حفظ امنيت و كيان اين كشور در مقابل بد خواهان نظام مقدس ايستاده اند.

امام جمعه شهرستان شهريار نيز در اين ديدار ضمن تشكر و قدرداني از تلاش شبانه روزي پليس عنوان كرد: نيروي انتظامي مايه عزت و اقتدار جامعه اسلامي و بخش عظيم توليد امنيت مربوط به هوشياري و توانمندي نيروهاي پليس است.

حجت الاسلام سالمي در پايان با بيان اين كه امروز كار در نيروي انتطامي جهاد در راه خداست و نزد پروردگار متعال اجر و پاداش دارد، خطاب به سبزپوشان نيروي انتظامي گفت: قدر و منزلت جايگاه شغلي خود را بدانيد و با خدمت صادقانه همواره به شغل خود افتخار كنيد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *