محدوديت‌ ترافيکي تعطيلات عيد سعيد قربان در مازندران/ نفوذ سامانه بارشي و آبگرفتگي معابر عمومي از ظهر امروز

رئيس پليس‌ راه فرماندهي انتظامي استان – مازندران – از اعمال محدوديت‌ ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از ساعت 15 روز دوشنبه (22 شهريورماه) تا ساعت يک بامداد روز سه شنبه (23 شهريورماه) خبر داد.

به گزارش سادس ، سرهنگ “جعفر محمدنژاد” در گفت ‌و گو با پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي روان سازي ترافيک و تسهيل در عبور و مرور خودروها در ايام تعطيلات عيد سعيد قربان، محدوديت‌هاي ترافيکي در محورهاي “هراز و کندوان” اعمال خواهد شد.

وي گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روز دوشنبه(22شهريورماه) تا ساعت يک بامداد روز سه شنبه (23 شهريورماه) از “کرج به سمت مرزن آباد”ممنوع است.

رئيس پليس راه مازندران، افزود: با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 روز دوشنبه تا ساعت يک بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي در محور هراز، گفت: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا ساعت 24 روز دوشنبه (22شهريورماه) از محور “هراز” ممنوع است.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران، با اشاره به نفوذ سامانه بارشي از غرب کشور به استان از ظهر امروز شنبه(20 شهريورماه)، از احتمال وقوع بارندگي شديد و رگبار در سطح استان و آبگرفتگي معابر عمومي و محورهاي مواصلاتي برابر پيش بيني سازمان هواشناسي خبر داد.

وي با تأکيد بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان، به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد: با رعايت سرعت مطمئنه و پرهيز از عجله و شتاب در رانندگي با همکاري پليس‌راه، سلامتي خود، خانواده و ديگران را تضمين کنند.
رئيس پليس‌راه مازندران در پايان گفت: تلفن مرکز کنترل ترافيک پليس راه مازندران با شماره ‌هاي 2182934 و 2182920 با پيش شماره 011 به‌ صورت شبانه ‌روزي آماده پاسخگويي به هموطنان در مورد آخرين وضعيت راه ‌هاي استان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *