مقابله با زمين خواري، فصل مشترک اقدامات دستگاه قضائي و پليس در سال جديد

مدير کل دادگستري استان با اشاره به اقدامات خوب نيروي انتظامي در ارتقاء احساس امنيت مردم در تعطيلات نوروز گفت: مقابله با زمين خواري فصل مشترک اقدامات دستگاه قضائي و پليس در سال جديد خواهد بود .

 

 به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبري پليس، “فارس نوري” در کميته راهبردي دادگستري و نيروي انتظامي که با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامي استان ايلام برگزار شد، گفت: پليس استان به خوبي توانست، مأموريت تأمين امنيت را در تعطيلات نوروز به سرانجام برساند.

وي ادامه داد: مردم در اين ايام با خيال آسوده منازل خود را رها کردند و به دامن طبيعت رفتند که اين موضوع، نشان از امنيت بالا و ارتقاء احساس امنيت در سطح استان است .

مدير کل دادگستري استان ايلام، حضور پليس را در اين ايام بسيار ملموس دانست و گفت: آرامش خاطري که در بين خانواده ها و مسافران نوروزي حاکم است از اقتدار نيروي انتظامي حکايت دارد.

اين مسئول قضائي در ادامه به برنامه هاي سال 95 دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: مصمم هستيم با همراهي نيروي انتظامي، برخورد با هنجارشکنان را تشديد کنيم.

وي، مقابله با زمين خواران و متصرفان منابع ملي و تعرض کنندگان به بيت المال را از برنامه هاي اصلي در سال جديد عنوان کرد و گفت: در سال 95 با احکام صادره از محاکم قضائي و دخالت مستقيم پليس با افرادي که اراضي ملي را غصب کنند، برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

نوري در پايان گفت: دستگاه قضائي همواره حامي و پشتيبان نيروي انتظامي است و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

سردار “علي دولتي” فرمانده انتظامي استان ايلام نيز در اين نشست طي گزارشي از اجراي طرح نوروزي پليس گفت: صد در صد کارکنان انتظامي استان در تعطيلات نوروز به مردم و مسافران نوروز خدمات ارائه کردند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي سال جديد گفت: مصمم هستيم در سالي که بنا به فرمايش مقام معظم رهبري به نام سال “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” نامگذاري شده است با حفظ و برقراري امنيت اجتماعي پايدار، زمينه رشد و توسعه کشور را فراهم آوريم .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *