تريلر حامل 10 ميليارد کيف و کفش قاچاق در عسلويه متوقف شد

جانشين فرمانده انتظامي استان – بوشهر – از توقيف يک تريلر حامل کيف و کفش قاچاق به ارزش ده ميليارد ريال در شهرستان عسلويه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عليرضا رزمي ” جانشين فرمانده انتظامي استان ،گفت: در پي کسب اخبار واصله مبني بر اينکه تعدادي از قاچاقچيان در بخش “نخل تقي” شهرستان عسلويه قصد دارند محموله کالاي قاچاقي را به صورت عمده در يکي از انبارهاي شهر بارگيري و به مقصد تهران و استان هاي همجوار منتقل کنند، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان عسلويه با انجام اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي يک دستگاه کاميون حامل کالاي قاچاق شدند و در عملياتي هماهنگ خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ رزمي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از اين خودرو تعداد 670 کارتن کيف و کفش بدون هرگونه مدارک گمرکي کشف کردند، اذعان داشت: کارشناسان ارزش اين مقدار کالاي کشف شده را 10 ميليارد ريال بر آورد کردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در اين راستا يک نفر متهم دستگير و در بازجويي هاي اوليه مشخص شد نامبرده از قاچاقچيان حرفه اي بوده که تا کنون سه بار به اتهام حمل کالاي قاچاق دستگير و روانه زندان شده است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان بوشهر تصريج کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *