انهدام 3 باند بزرگ مواد مخدر در سيستان و بلوچستان /کشف 2 تن و 838 کيلو مواد افيوني

فرمانده انتظامي استان از انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر، دستگيري دو قاچاقچي حرفه اي و کشف 2 تن و 838 کيلو مواد افيوني خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار ” حسين رحيمي ” گفت: به دليل همجواري استان سيستان و بلوچستان با دو کشوري که مراکز اصلي کشت و توزيع مواد مخدر در سطح جهان مي باشند، مبارزه شبانه روزي و بي وقفه با مواد مخدر اولويت اصلي پليس استان است.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: در راستاي اين مبارزه شبانه روزي، با پايش هاي مداوم اطلاعاتي و رصد باندهاي بزرگ توزيع کننده مواد مخدر، مأموران در شهرستان هاي سراوان و سرباز دو باند بزرگ را که پس از ورود محموله سنگين مواد مخدر به داخل مرزها و دپوي اين محموله در دو منطقه، قصد انتقال آن به داخل کشور را داشتند اقدامات تخصصي خود را آغاز کردند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: مأموران پس از شناسايي محل دپوي مواد مخدر، در دو عمليات غافلگيرانه ضمن دستگيري دو قاچاقچي حرفه اي و سابقه دار، يک تن و 102 کيلو ترياک و 738 کيلوگرم حشيش کشف و سه دستگاه خودرو وانت متعلق به اعضاء اين باندها را توقيف کردند.

سردار رحيمي به يک عمليات موفق پليسي عليه سوداگران مرگ در شهرستان”سيب و سوران”نيز اشاره و تصريح کرد: در اين عمليات شبانه، مأموران پليس در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن توقيف يک دستگاه خودروي وانت، 998 کيلو ترياک کشف کردند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اشاره به اينکه تلاش هاي گسترده پليسي براي دستگيري اعضاي اين باند که با استفاده از شرايط منطقه اي متواري شده بودند همچنان با جديت ادامه دارد خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ و مخلان امنيت عمومي بدانند نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و استفاده از ظرفيت تمام اقشار جامعه اجازه نخواهد داد که اين افراد فرصت طلب به اهداف پليد خود دست پيدا کنند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *