قدرت دفاعي امروز ما به علت روحيه جهادي ماست

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه در هر نقطه از ايران روحيه جهادي باشد امنيت وجود دارد گفت: قدرت دفاعي امروز ما به علت روحيه جهادي به دست آمده است.

به گزارش سادس ، سردار ” حسين اشتري” در يادواره 142 شهيد بخش کومله که با حضور مسئولان کشوري، لشکري و خانواده هاي معظم شهدا در بقعه امام زاده حسن (ع) کومله برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس ،شهداي مدافع حرم و شهداي این بخش اظهار داشت: در اين ايام مردم ايران ياد و خاطره شهداي منا را گرامي ميدارند چون بيش از 7 هزار نفر از زائران در سرزمين وحي به شهادت رسيدند و نزديک به 500 نفر از زائران ايراني بودند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه استکبار،اسرائيل و حکومت آل سعود جوابي براي اين اقدام خود ندارند بيان داشت:در حالي مدعيان حقوق بشر حرف از دمكراسي و حقوق بشر مي زنند که براي شهادت 7 هزار زائر بي گناه سخن نمي گويند.

سرداراشتري با بيان اينکه ما نبايد فريب لبخند دشمني را كه گاه گاهي به سمت مردم ايران زده مي شود بخوريم تصريح كرد: هرزمان مردم ومسئولان هوشيار باشند و پشت ولايت فقيه حركت كردند موفقيت و پيروزي ملت تضمين خواهد شد.

سردار اشتري با اشاره به اينكه دشمن بر دشمني خود پافشاري مي کند مطرح کرد: ما مردمي بيدار وآگاه داريم و مردم عزيز ايران ثابت کردند هميشه پيرو امام و رهبري هستند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه ملت ايران شهداي زيادي را تقديم انقلاب اسلامي کرده است ،عنوان داشت: در هيج جاي دنيا چنين چيزي را مشاهده نمي کنيم که جواناني بدون هيچ چشم داشتي جان خود را فداي اسلام ورهبر کنند.سردار اشتري با اشاره به اينکه ما بايد افتخار کنيم خدمتگزار اين مردم عزيز هستيم ادامه داد: مردم ايران بدون هيچ چشم داشتي سرمايه خود را تقديم انقلاب کردند وامنيت امروز جمهوري اسلامي ايران به برکت شهيدان مثال زدني است.

عالي ترين مقام انتظامي کشوربا اشاره به اينکه اگر به زندگي شخصي شهيداني چون شهيد املاكي مراجعه کنيم مي توان ده ها کتاب از آن نوشت خاطرنشان کرد: شهداي مدافع حرم قبل از اينکه دشمن توطئه حضور خود در مرزهاي ايران را عملي کند در خارج از مرزها با دشمن مبارزه کردند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه امروز به برکت شهيدان,روحيه جهادي وهمدلي مردم در امنيت خوبي قرار داريم گفت: بايد از اين امنيت دفاع و مراقبت کنيم.

وي پايگاه هاي بسيج را خاري بر چشمان دشمنان دانست و گفت: نيروي انتظامي در هر ماه و هفته شهداي زيادي را در راستاي مبارزه با اشرار و کساني که امنيت ايران را به خطر مي اندازند تقديم مي کند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه در هر نقطه از ايران روحيه جهادي باشد امنيت وجود دارد عنوان کرد: قدرت دفاعي امروز ما به علت روحيه جهادي به دست آمده است.

سردار اشتري ريشه پيشرفت در حوزه هاي مختلف را ناشي از روحيه جهادي دانست و گفت: رمز موفقيت ما حفظ روحيه جهادي و انقلابي است و بايد هوشيار باشيم که دشمن به دنبال عفت زدايي وبي عفتي در جامعه است.

وي با بيان اينکه بايد هوشيار باشيم که دشمن به اهداف خود نرسد عنوان کرد: دشمنان در هر عرصه اي وارد شدند شکست خوردند و خواسته شهدا از ما اين است که از احکام الهي و ولي فقيه پيروي کنيم.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پايان بهترين اقدام براي اجراي خواسته هاي شهدا را پيروي از ولي فقيه عنوان کرد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *