گزارش عملکرد پليس پيشگيري در ايام نوروز / افزايش 7 درصدي تقدير شهروندان از عملکرد پليس پيشگيري

 

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار ” محمد شرفي ” در تشريح اقدامات اين پليس در ايام نوروز گفت : تمهيدات پليس پيشگيري در راستاي تامين و ارتقاء امنيت همزمان با آغاز طرح نوروزي ناجا ( 25 اسفند ماه تا پايان 15 فروردين) صورت گرفت.

وي با بيان اينکه تشکيل کميته هاي 5 گانه، اقدامات نظارتي، رصد وقوع جرايم و تحليل آن، از برنامه هاي اين پليس بوده است ، افزود : صدور دستورات “هوشياري” و “آگاه سازي” جامعه با استفاده حداكثري از امكانات سمعي و بصري چون نصب بنر،پخش تراكت، کتابچه هاي آموزشي و هشداري … از اقدامات پليس پيشگيري در ايام نوروز بود.

استفاده از ظرفيت رسانه ها در راستاي پيشبرد اهداف پليس

رئيس پليس پيشگيري ناجا اشاره کرد: در راستاي اطلاع رساني به موقع و دقيق و آگاهي بخشي عمومي از ظرفيت رسانه هاي جمعي به ويژه صدا و سيما نيز استفاده شد.

کاهش 29 درصدي تشکيل پرونده انواع جرايم

سردار شرفي برپايي ايستگاه هاي ثابت و سيار بازرسي، چادر و كانكس هاي نوروزي پليس را نيز از اقدامات پليس پيشگيري عنوان کرد.

اين مقام عالي انتظامي مطرح کرد : با به کارگيري تمام ظرفيت و امکانات موجود توسط پليس پيشگيري شاهد کاهش 29درصدي تشکيل پرونده انواع جرايم در نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده ايم.

ارتقاء “خدمات انتظامي” اولويت پليس پيشگيري

وي از کاهش 4 درصدي وقوع سرقت نيز خبر داد و افزود: ميزان تقدير و رضايت مندي مردم از عملكرد پليس پيشگيري نيز 7 درصد افزايش داشته است.

سردار شرفي در پايان از همکاري و تعامل مردم با پليس تقدير کرد و گفت : خدمات رساني شايسته و ارتقاء “خدمات انتظامي “به شهروندان از برنامه هاي هميشگي اين پليس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *