ماجرای آزار و اذیت دختران جوان توسط مامور نمای شیطان صفت

پرونده مرد شیطان صفتی که با ربودن زنان و دختران آنان را مورد ازارجنسی قرار داده و اموالشان را به سرقت برده بود به اتهام مفسد فی الارض به دادگاه ارسال شد …

به گزارش سادس به نقل از”جام نیوز”، پرونده مامور نمای شیطان صفتی که با ربودن زنان و دختران آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را به سرقت برده بود، به اتهام مفسد فی الارض به دادگاه ارسال شد.
تحقیقات پلیس در این باره از چندی قبل در دادسرای شیراز آغاز شد.

آن روز زنی به دادسرای امور جنایی شیراز رفت و گفت شب گذشته مردی ناشناس دخترش را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دختر جوان نیز در توضیح این ماجرا گفت: ساعت ۷شب بود که با یکی از دوستانم برای تفریح به گهواره دید رفته بودیم. در بین راه مرد جوانی که خودش را مامور معرفی کرد نزدمان آمد و با پرس و جو خواست که به نسبت خانوادگی ما پی ببرد. وقتی که متوجه شد دوست هستیم.

پسر مورد علاقه ام را به سمت خودرواش برد و مدعی شد که باید برای مشخص شدن تکلیفمان با او برویم.

دخترجوان ادامه داد: در این میان دوستم از ترس فرار کرد و من تک و تنها ماندم. پس از این جریان مرا به جای دوری برد که وقتی چشمانم را باز کردم یک جاده خاکی دیدم. وحشت کرده بودم و با گریه، التماس میکردم که رهایم کند اما او در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

موبایلش را نشانم داد و فهمیدم که از صحنه آزار و اذیت من فیلم گرفته است.

او تهدید کرد که اگر شکایت کنم و موضوع را به خانوادهام بگویم این فیلم را پخش میکند و آبرویم را میبرد. او حتی چندین فیلم دیگر که در گوشیاش بود نشانم داد که در آنها دخترهای دیگری که هم سن و سال خودم بودند را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. این فیلمها را که دیدم وحشتم بیشتر شد. او گفت که از همه فیلم گرفته و کسی جرأت ندارد از او شکایت کند، در نهایت نیز بعد از چند ساعت مرا رها کرد. وقتی به خانه آمدم ماجرا را به پدر و مادرم گفتم و تصمیم گرفتیم شکایت کنیم.

مجرم سابقه‌دار
با اظهارات این دخترجوان، بازپرس دادسرای امور جنایی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی را مأمور شناسایی و دستگیری مرد شیطانصفت کرد. دخترجوان درباره مشخصات خودرو سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد.

از سوی دیگر مأموران با کمک شاکی توانستند به چهره فرضی متهم دست یابند که مطابقت تصویر چهرهنگاری شده با عکسهای مجرمان سابقهدار نخستین سرنخ را در اختیار کارآگاهان گذاشت.

کارآگاهان متوجه شدند متهم جوانی است که پیش از این دستگیر شده و به زندان رفته است. به این ترتیب پس از چند ماه متهم در حالی دستگیر شد که دو دختر دیگر نیز با مراجعه به دادسرا مدعی شده بودند به همین شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.
مطالب مرتبط! :  شوهر شجاع ترین زن جهان در عربستان بازداشت شد

در نهایت با انجام تحقیقات پلیسی وی دستگیر شد اما با وجود اینکه شکات او را شناسایی کردند، جرمش را انکار کرد و مدعی شد بیگناه است. در چنین شرایطی بازپرس جنایی دستورات لازم را صادر تا اینکه مشخص شد این مرد تعداددیگری را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بدین ترتیب عکس متهم در روزنامه ها چاپ و سه نفر دیگر نیز با مراجعه به دادسرا مدعی شدند که این مرد آنها را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است. بدین ترتیب پرونده این مرد شیطان صفت برای صدور حکم آزار و اذیت به دادگاه ارسال و برای بررسی سرقت های مسلحانه مقرون به آزار و اذیت به دادسرا ارسال شد.

با بررسی های صورت گرفته پیرامون این موضوع و محرز شدن ارتکاب جرم از سوی این مرد پرونده وی با صدور کیفرخواست به اتهام مفسد فی الارض به دادگاه ارسال شد.

البته حکم اعدام این مرد نیز به اتهام آزار و اذیت در دادگاه صادر شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *