آغاز طرح تشديد برخورد با وسايل نقليه دودزا در البرز

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي البرز گفت : با توجه به آلايندگي هوا درا ين استان، طرح تشديدبرخوردبا خودروها و موتورسيکلت هاي دودزا در اين استان آغازشد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “سيد همايون شريفي ” ، گفت: طبق قانون، حرکت وسايل نقليه دودزا اعم از خودرو و موتورسيکلت ممنوع بوده و اين خودروها به پارکينگ منتقل مي شوند.
وي با بيان اينکه با توجه به غلظت آلاينده ها در برخي شهرهاي بزرگ کشور از جمله کرج اين طرح به صورت ويژه در استان البرز اجرايي شده است افزود:پس از توقيف اين خودروها، آنها پلاک تعميرگاه مي گيرند وبايد نسبت به تعمير و رفع آلايندگي اقدام کنند.
وي تاکيد کرد: با توجه به وضعيت جوي شهر کرج انتظار مي رود شهروندان ضمن افزايش گرايش به استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي نسبت به انجام معاينه فني خودروهاي خود و رفع نواقص فني آنها اقدام کنند.
سرهنگ شريفي بيان داشت: اکنون13 مرکز معاينه فني خودرو دراستان البرز فعال است که از اين تعداد يک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ ، سه مرکز درنظرآباد و بقيه در کرج قرار دارند که مردم مي توانند براي معاينه فني خودروهاي خود به اين مراکز مراجعه کنند.
رئيس پليس راهور البرز تصريح کرد: پس از توقيف خودروهاي دودزا، صاحبان آنها بايد در کمترين زمان به رفع آلايندگي خودرو اقدام کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *