بازنشستگان ؛ سرمايه‌هاي معنوي پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي

جانشين فرماندهي انتظامي استان در مراسم تجليل از خانواده هاي بازنشستگان پليس استان با اشاره به جايگاه متعالي بازنشستگان در ساختار ناجا، بازنشستگان را سرمايه‌هاي معنوي پايدار پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي دانست.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ” يوسف سپهوند ” با اشاره به تجارب بازنشستگان در طول دوران خدمت مقدس در بستر فراز و نشيب‌هاي فراوان اظهارداشت: خوشبختانه بازنشستگان ناجا و خانواده هاي فداکار آنان همواره با رهنمودهاي موثر و دلسوزانه خود، زمينه ساز اقتدار و سربلندي روز افزون نيروي انتظامي در عرصه هاي گوناگون ماموريتي بوده اند.

وي افزود: پيشکسوتان و شاغلان ناجا وظيفه دارند، تعبير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر اين که “بازنشسته آيينه شاغل است” را به نحو شايسته در اذهان کارکنان جوان تر اين سازمان به تصوير کشيده و همواره از تجارب بازنشستگان پليس در راستاي انجام هدفمند و موفقيت آميز وظايف خود استفاده کنند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به نقش کليدي خانواده هاي بازنشستگان در توسعه امنيت اجتماعي، افزود: خانواده هاي بازنشستگان ناجا همواره حامي و حمايت كننده پليس بوده و در ايجاد امنيت پايدار نقش آفريني مي نمايند.

سپهوند با اظهار خرسندي از برگزاري مراسم تجليل از خانواده بازنشستگان بيان داشت: بسي بديهي وآشکاراست که هرگز تقدير از بازنشستگان و پيشکسوتان در قالب مراسمي اينچنين نمي‌گنجد، زيرا اجر و مزد بي پايان زحمت وپايداري خانواده هاي بازنشستگان در پيشگاه خداوند منان همواره محفوظ است.

وي با اشاره به جايگاه متعالي بازنشستگان در ساختار ناجا ، بازنشستگان را سرمايه‌هاي معنوي پايدار پليس در ارتقاءامنيت اجتماعي دانست و يادآور شد: بي ترديد تکريم خانواده بازنشستگان ، تکريم ارزش‌هاي انساني و اخلاقي است.

سرهنک سپهوند با تاکيد بر اين مطلب که هرگز در سيره و روش ائمه اطهار بازنشستگي به معناي خاص کلمه وجود ندارد، عنوان کرد: همواره بايد به ياد داشته باشيم که هيچ گاه بازنشستگي به معناي دست از کار کشيدن نيست بلکه انسان مي بايست تا آخرين لحظات عمر خود در بسترهاي مختلف مشارکتي ، درجامعه و اجتماع پيرامون خود، فعاليت موثر و مفيد داشته باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان اصلي ترين وظيفه کانون بازنشستگان استان مرکزي را ايجاد تشکلي براي هم انديشي و اجتماع خيل عظيم بازنشستگان عنوان و بيان کرد : نگاه ما به مجموعه بازنشستگان پليس بايد به گونه اي باشد که همواره از تجارب ارزنده آنان در موفقيت و پيشبرد اهداف سازمان بهره ببريم که اين امر نيز تنها در بستر برگزاري برنامه هاي هدفمند و تشکيل اتاق هاي فکر، قابل تحقق خواهد بود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي، دفاع از ارزش هاي ولايي و پاسداري از خون شهدا را ميثاق مشترک همه کارکنان ناجا اعم از بازنشسته و شاغل دانست و تاکيد کرد: بي ترديد لازمه حل مشکلات بازنشستگان نيازمند يک تلاش جهادي و انقلابي است و پليس استان هميشه ايام با تبيين چشم اندازهاي مستمر و پويا از تمام ظرفيت هاي خود در راستاي ارتقاء خدمات مطلوب تر به خانواده بازنشستگان پليس استفاده خواهد کرد.

در پايان اين مراسم از تعدادي از خانواده هاي بازنشستگان فرماندهي انتظامي استان مرکزي ، با اهدا لوح و هديه تقدير به عمل آمد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *